MotoNews.pl

Nissan rozszerza sieć sprzedaży samochodów elektrycznych w Polsce

18 kwietnia 2016

Nissan-Elektryczne 3

Jako pionier i lider segmentu samochodów bezemisyjnych Nissan postanowił zwiększyć liczbę punktów sprzedaży uprawnionych do sprzedaży aut elektrycznych w Polsce. Do dotychczasowych trzech salonów dołączyło kolejnych pięć. Tym samym sieć sprzedaży liczy już osiem lokalizacji, a Nissan zapowiada dalszą ekspansję w tym zakresie jeszcze w tym roku.

Uruchomienie sprzedaży modeli LEAF i e-NV200 w nowych lokalizacjach przyczyniło się jednocześnie do zwiększenia liczby dostępnych w naszym kraju ładowarek do samochodów elektrycznych, ponieważ w każdym z punktów zamontowano ładowarki naścienne.

Rozszerzenie sieci sprzedaży aut elektrycznych zbiegło się w czasie z inauguracją na naszym rynku Nissana LEAF z nowym, znacznie wydajniejszym akumulatorem o pojemności 30 kWh. Zapewnia on zwiększony o 26% zasięg – do 250 km na jednym ładowaniu – czym Nissan wyprzedza wszystkich konkurentów w swoim segmencie. Nissan jest tak przekonany o wydajności i niezawodności nowego akumulatora 30 kWh, że zdecydował się objąć go gwarancją na 8 lat lub 160 000 km przebiegu.

Nissan był pierwszym producentem, który zaoferował bezemisyjną mobilność na masową skalę, wprowadzając na rynek w 2010 roku stuprocentowo elektrycznego Nissana LEAF. Model ten jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie. Po drogach całego świata jeździ już ponad 220 000 elektrycznych Nissanów LEAF i dostawczych e‑NV200.

Zdjęcia: Nissan