Peugeot zaprezentował swój nowy, bardzo oczekiwany model 3008. Jest to SUV z segmentu C, kategorii, która obecnie przeżywa na całym świecie dynamiczną ekspansję. Model ten stanowi doskonałą odpowiedź na oczekiwania wymagających klientów, poszukujących nowych doznań i możliwości wyróżnienia się. Dysponuje mocnymi atutami – spektakularnym Peugeot i-Cockpit® najnowszej generacji, przykuwającym wzrok designem, zoptymalizowaną konstrukcją i zaawansowanym technologicznie wyposażeniem. Nowy SUV Peugeot 3008 ma ambicję zdobycia liczącej się pozycji na rynku. Jednocześnie staje się symbolem nowej gamy SUVów marki. Nowy model będzie gwiazdą stoiska Peugeot na najbliższym Salonie Samochodowym w Paryżu, podczas którego zostanie zaprezentowany publiczności jeszcze przed jego oficjalnym debiutem na światowych rynkach.
Nowy Peugeot 3008 pojawia się w segmencie SUV-ów klasy C
Od kilku lat rynek SUVów przeżywa prawdziwą eksplozję i to we wszystkich segmentach. W Europie sprzedaż SUV-ów w segmencie C, coraz większym i kuszącym zróżnicowaną ofertą, wzrosła od debiutu rynkowego pierwszej generacji PeugeotT 3008 w 2009 roku 2,5-krotnie. Obecnie 10% wszystkich samochodów w Europie stanowią SUVy z segmentu C.
SUVy są symbolem nowoczesnego samochodu – prestiżowego i wyposażonego w zaawansowane technologie. Auta, które są źródłem emocji i przyjemności świetnie wpisują się w ducha naszych czasów i jednocześnie podkreślają status kierowcy. Stanowią nie tylko wyraz dążenia do podkreślenia swego osobistego stylu, ale także i osiągniętego sukcesu mierzonego zazdrosnym spojrzeniem innych ludzi, pozwalającym poczuć kierowcy swoją wartość. Wyrażają również pragnienie ucieczki od codzienności, a także nowych doświadczeń, i są wyrazem marzeń o samochodzie, który umożliwia porzucenie utartych dróg!
Kierowcy oczekują dziś od samochodu zupełnie nowych, świeżych doznań z jazdy. Czas spędzony w samochodzie, który zbyt często jest postrzegany jako coś uciążliwego, ma nabrać nowej wartości dzięki emocjom, wyjątkowym doświadczeniom i możliwości dzielenia się nimi z innymi.
Interakcja z maszyną powinna być intuicyjna i oddziaływać na zmysły, tak jakby samochód rozumiał potrzeby użytkowników i umiał się do nich dostosować. Powinien również posiadać przyjemne wnętrze, zapewniające możliwości personalizacji, w którym można wypocząć jak we własnym domu. Który z samochodów najlepiej spełnia te oczekiwania? Oczywiście SUV, czyli „Sport Utility Vehicle”, którego koncepcja już dawno wykroczyła poza to, co sugeruje jego nazwa.
Doskonale zrozumieli to wszyscy producenci, toteż obecna oferta jest wprost imponująca. Niestety rzadko kiedy rzeczywiste doznania za kierownicą SUVa stają na wysokości oczekiwań klientów. Przed Peugeot stanęło więc duże wyzwanie: chodziło nie tylko o stworzenie samochodu zgodnego z kanonami obowiązującymi w tym segmencie, ale przede wszystkim o zaoferowanie auta spójnego, nowoczesnego, rasowego i inteligentnego.
Wprowadzając nowego Peugeot 3008, marka chce zdobyć mocną pozycję w segmencie C SUV-ów dzięki atrakcyjnemu i budzącemu pożądanie modelowi, będącemu doskonałym przykładem know-how marki, wpisującemu się w przyjętą strategię coraz bogatszego wyposażenia modeli. Konkretnym przejawem tej strategii jest wprowadzenie nowej generacji Peugeot i-Cockpit® w standardowym wyposażeniu.