Rolls-Royce Vision Next 100 został wczoraj zaprezentowany w londyńskim Roundhouse podczas wyjątkowego wydarzenia. Samochód, który wyznacza przyszłość luksusowej mobilności, otrzymał kryptonim 103EX i jest to pierwszy w pełni koncepcyjny samochód w historii marki.
Rolls-Royce Vision Next 100 to intrygująca i estetycznie dynamiczna wizja przyszłości luksusowej mobilności – w pełni osobiste, komfortowe oraz autonomiczne doznanie marki Rolls-Royce zaprojektowane tak, by zapewnić użytkownikom wręcz duchowe przeżycia i podróż w niebywale wielkim stylu.
Rolls-Royce Vision Next 100 przewiduje oczekiwania wobec mobilności, które postawią przed marką klienci w przyszłości. Model powstał po wielu miesiącach badań i konsultacji z obecnymi użytkownikami. Odzwierciedla ich jasno sprecyzowane pragnienie pewności, by Rolls-Royce planując swoją wersję przyszłości luksusowej mobilności, wciąż pozostawał ucieleśnieniem tego, co sprawia, że jest marką wybieraną przez najbardziej wymagających i możnych klientów świata już od ponad wieku.
Model Vision Next 100 jest właśnie taką gwarancją – zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów. Jest również odważną oraz definitywną deklaracją przyszłości, w której Rolls-Royce odrzuca ideę anonimowych, utylitarnych i nijakich pomysłów na mobilność przyszłości. Dzięki dogłębnemu zrozumieniu sposobu myślenia oraz przyszłych oczekiwań swoich klientów, Rolls-Royce prezentuje ekscytującą i bardzo atrakcyjną wizję komfortowej, niezależnej, przestrzennej i luksusowej mobilności, tak spersonalizowanej, jak każdy jeden indywidualny użytkownik.
Oto wypowiedzi przedstawicieli Rolls-Royce’a po wczorajszej premierze pojazdu koncepcyjnego:
“Dzisiaj, Rolls-Royce, wiodąca na świecie marka luksusowa, zdefiniowała przyszłość luksusowej mobilności. Wielkie nadejście Rolls-Royce Vision Next 100 odważnie wskazuje świetlaną przyszłość marki, gdzie oczekiwania naszych klientów co do możliwości całościowej i prawdziwej personalizacji, zostaną zrealizowane dzięki wyrafinowanemu połączeniu technologii, designu oraz rękodzieła, będącego znakiem rozpoznawczym Rolls-Royce.” – powiedział Torsten Mueller-Oetvoes, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars
“Pracując nad Rolls-Royce Vision Next 100 pilnowaliśmy się, by nie patrzeć wstecz. Chcieliśmy być tak innowacyjni, jak to tylko możliwe i jednocześnie stworzyć projekt, który przekroczy tradycję designu marki.”. – zaznaczył Giles Taylor, Director of Design, Rolls-Royce Motor Cars