Miesiąc przed Międzynarodowym Salonem w Paryżu, francuski producent zaprezentował model Citroen Cxperience Concept. Nowy samochód koncepcyjny realizuje obietnicę marki, jaką niesie w sobie hasło „Be Different, Feel Good” (Bądź inny, czuj się dobrze). Wyróżnia go sylwetka, wybiegająca wzornictwem poza przyjęte kanony stylistyczne. Pokazuje także zalety rozwiązania „Citroeën Advanced Comfort®”.
Citroen Cxperience Concept – premiera na konwencji poświęconej modelowi C3
Z okazji ogólnoświatowej konwencji poświęconej nowemu modelowi C3, która zgromadziła blisko 2000 przedstawicieli marki z ponad 36 krajów, francuski producent przygotował niespodziankę dla jej uczestników. Zaprezentował samochód koncepcyjny Citroen Cxperience Concept. Będzie on hitem podczas najbliższego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. Citroen Cxperience Concept, o dwubryłowym nadwoziu sięgającym 4,85 m, wskazuje na ambicje Citroëna w segmencie luksusowych samochodów, wyrażonych hasłem „Be Different, Feel Good”. Ten innowacyjny model, odpowiadający na oczekiwania krajów z całego świata, wyznacza nowy etap w strategii i ofensywie marki.
Najnowsze dzieło projektantów Citroena odwołuje się do know-how i historii marki, a także komfortu, będącego wyróżnikiem jej samochodów. Citroen Cxperience Concept jest kolejnym modelem realizującym koncepcję Citroen Advanced Comfort ®”. Jej celem jest zapewnienie użytkownikowi wygody na najwyższym poziomie. Założeniem tej koncepcji jest uwzględnianie komfortu na każdym etapie projektowania samochodu. Spełnienie zmieniających się oczekiwań klienta, dzięki odpowiednim rozwiązaniom stylistycznym i technologicznym projektantów oraz konstruktorów nowych modeli marki.