Po niezwykle udanych debiutach rynkowych w pierwszym półroczu Peugeot może z ufnością patrzeć na drugą część roku:
- Niemalejący sukces modelu 308, bestsellera marki, który uplasował się na podium w segmencie C w Europie. Model ten w znacznej mierze przyczynił się do wzbogacenia wyposażenia samochodów marki – wersje GT Line, GT i GTi by Peugeot Sport stanowią blisko 20% mixu sprzedaży,
- Sukces modelu 208, który został poddany w ubiegłym roku restylingowi – wzrost sprzedaży w Europie o 15%,
- Sukces nowego SUV-a 2008, wprowadzonego w czerwcu br., który zajmuje drugie miejsce w swoim segmencie w Europie,
- Pozycja europejskiego lidera pod względem zaawansowanych technologii i ochrony środowiska: pierwsze miejsce wśród marek skierowanych do szerokiego grona odbiorców w klasyfikacji emisji CO2 ze średnią 101,6 g/km. 34 wersje samochodów osobowych i 7 wersji samochodów dostawczych to „best in class” pod względem emisji CO2. Już po raz drugi z rzędu marka zdobyła tytuł Engine of the Year przyznany 3-cylindrowej, turbodoładowanej wersji silnika benzynowego PureTech.
Peugeot na wystawie w Paryżu
Francuski producent przygotowuje trzy światowe premiery na tegoroczny salon w Paryżu. Stanowią one najlepszy dowód ofensywy SUV-ów marki w różnych obszarach. Obok bardzo oczekiwanych nowych modeli 3008 i 5008, publiczność będzie mogła zobaczyć niesamowity model Peugeot 3008 DKR, który świadczy o ambicjach Peugeot Sport w Rajdzie Dakar 2017.
Zdjęcia: Peugeot