Nissan LEAF Black Edition, to edycja specjalna wyznaczająca standardy elegancji i ekskluzywnej stylizacji w segmencie masowo produkowanych samochodów elektrycznych.
Nissan LEAF Black Edition i jego atrakcje
Nissan LEAF Black Edition, oparty na znanej wersji wyposażenia Acenta, wyróżnia się nowoczesnym wzornictwem oraz szeregiem dodatków dynamizujących sylwetkę pojazdu. Z zewnątrz uwagę zwracają 16‑calowe czarne felgi ze stopów metali lekkich, reflektory LED, podświetlane progi, przyciemniane szyby, czarne nakładki na lusterka boczne oraz czarny tylny spojler dachowy. Luksusowe wykończenie wnętrza podkreślono dywanikami z niebieskimi przeszyciami.
Standardowe wyposażenie Black Edition obejmuje także najnowszą wersję zaawansowanego systemu telematycznego NissanConnect EV oraz system kamer 360°.
Gareth Dunsmore, dyrektor działu pojazdów elektrycznych w Nissan Europe, powiedział:
„Nissan LEAF Black Edition oferuje naszym klientom eleganckie, ekskluzywne wzornictwo w przystępnym cenowo, stuprocentowo elektrycznym samochodzie produkowanym na masową skalę. Staramy się oferować ekscytujące innowacje. Dotyczy to również tego pojazdu, wyposażonego w system kamer 360°, dzięki któremu kierowca może pewniej poczuć się za kierownicą, zgodnie z założeniami inteligentnej mobilności Nissana”.
Sprzedaż
Edycja limitowana będzie dostępna w sprzedaży w Europie w ograniczonej liczbie egzemplarzy od marca do sierpnia 2017 roku. 1000 pierwszych klientów z Europy otrzyma pojazdy wyposażone w bezpłatny punkt dostępowy Wi‑Fi, zdolny obsłużyć do 8 urządzeń.
Kilka słów o Nissanie LEAF
Nissan LEAF, wprowadzony na rynek w 2010 roku, jest pierwszym produkowanym masowo samochodem elektrycznym. Najnowsza wersja 30 kWh ma zasięg do 250 km*, co otwiera nowe możliwości dla kierowców. Nissan deklaruje kontynuację prac nad inteligentniejszymi i bardziej przyjaznymi dla środowiska przyszłymi rozwiązaniami, mając świadomość, że klienci firmy przejechali samochodami elektrycznymi już ponad 2,5 miliarda kilometrów.
Od wprowadzenia modelu LEAF w 2010 roku jego sprzedaż w skali globalnej przekroczyła 240 000 egzemplarzy, z czego 64 000 przypada na Europę. Oznacza to, że jest on najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie.