Koreański producent odsłonił nazwę oraz pokazał, jak będzie wyglądać model SsangYong Y400. Opracowywany przez SsangYonga nowy model flagowego SUV-a znany był pod nazwą projektową ‘Y400’. Firma zdecydowała się nadać nowemu samochodowi nazwę Ssangyong Rexton (G4 Rexton na rynku koreańskim), by podkreślić dziedzictwo tożsamości Rextona jako autentycznego SUV-a.
Producent oczekuje, że SsangYong Rexton nowej generacji będzie konkurował z tradycyjnymi terenowymi SUV-ami w segmentach D i E. Będzie on przeznaczony dla klientów łączących dążenie do sukcesu z umiejętnością czerpania przyjemności z relaksu.
SsangYong Rexton nowej generacji
Rexton nowej generacji, jako nowy autentyczny SUV, odnowi tożsamość marki SsangYong. Będzie to flagowy SUV firmy zrewolucjonizowany w każdym aspekcie.
- Rewolucja w prowadzeniu : wielka moc i niezawodność prowadzenia dzięki zastosowaniu pełnej ramy nośnej i systemu FR (silnik z przodu, napęd na tylną oś), oraz napęd na cztery koła
- Rewolucja w bezpieczeństwie : nadwozie na ramie typu quad-frame wykonanej ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości oraz 9 poduszek powietrznych
- Rewolucja w stylu : majestatyczny i charyzmatyczny wygląd
- Rewolucja technologiczna : Apple Carplay i Android Auto z funkcją wyświetlania ekranu smartfona, 3D AVM (Around View Monitoring, obraz z kamer obejmujący pełne 360 stopni wokół samochodu), szeroki 9,2-calowy wyświetlacz HD itd.
Rexton uosabia prężny i dynamiczny styl autentycznego SUV-a. dilozofia projektowa SsangYonga „Nature-born 3Motion” (potrójny ruch zrodzony w naturze), a szczególnie koncepcja „Dignified Motion” (dostojny ruch), odpowiadają za ‘złoty podział’ doskonale prezentującego się i proporcjonalnie zbudowanego samochodu.
Wnętrze pojazdu zaprojektowano tak, by zapewnić użytkownikom luksusową atmosferę i dobre samopoczucie. Jednocześnie projektanci zadbali o przestronność dla pasażerów siedzących w pierwszym i drugim rzędzie.
Rexton zostanie pokazany po raz pierwszy podczas rozpoczynającego się 30 marca 2017 r. Salonu Samochodowego w Seulu, następnie zaś trafi do sprzedaży w Korei w pierwszej połowie tego roku, a na rynki światowe – w drugiej.