W tym roku motywem przewodnim stoiska Peugeot na targach motoryzacyjnych w Poznaniu jest ofensywa SUVów. Na stoisku o powierzchni 380 m2. zwiedzający będą mogli zobaczyć m.in.polską premierę nowego SUVa Peugeot 5008, nowego SUVa Peugeot 3008 i SUVa Peugeot 2008.
Oprócz kompletnej gamy SUVów marka Peugeot pokaże również swoje kultowe modele sportowe 208 GTi oraz 308 GTi. Prezentację uzupełni 508 GT.
Nowy SUV Peugeot 5008
Model ten jest niezwykle atrakcyjną ofertą w segmencie dużych, 7-miejscowych SUVów klasy C. Auto zostało skonstruowane na modułowej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform), czyli uniwersalnej płycie podłogowej opracowanej przez inżynierów koncernu PSA. Wyposażone jest w liczne zaawansowane technologicznie systemy podnoszące komfort i bezpieczeństwo.Dysponuje 7 indywidualnymi fotelami i jest pierwszym SUV-em, który dorównuje możliwościami konfiguracji wnętrza vanom.
Nowy SUV Peugeot 5008 oferuje również całą paletę oszczędnych silników o wysokich osiągach i zróżnicowaną gamę wersji. Auto poza wyjątkowym designem i świetnymi warunkami technicznymi, wyróżnia Peugeot i-Cockpit® drugiej generacji. To innowacyjna koncepcja miejsca kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica, zegary w polu widzenia kierowcy i ekran dotykowy.
Alternatywne środki lokomocji
Atrakcją stoiska będą również alternatywne środki lokomocji : Peugeot eF01 e-Bike – składany rower ze wspomaganiem elektrycznym oraz Peugeot Micro e-Kick – hulajnoga ze wspomaganiem elektrycznym.
Strefa interaktywna
Kolejną atrakcją będzie możliwość poznania świata nowych SUVów w rzeczywistości wirtualnej. Służyć temu będzie specjalna interaktywna strefa.
Zwiedzający będą mogli odczuć zalety nowych technologii: nawigacji 3D online oraz licznych systemów wspomagających prowadzenie za pomocą gogli rzeczywistości wirtualnej Samsung Gear VR.
Do przetestowania będą: Advanced Grip Control, system automatycznego hamowania awaryjnego (Active Safety Brake), system aktywnego monitorowania pasa ruchu (Active Lane Departure Warning), system aktywnego monitorowania martwego pola (Active Blind Spot Monitoring System) oraz adaptacyjny tempomat z funkcją STOP (Adaptive Cruise Control with Stop function).