Na jesieni SsangYong wprowadzi do Europy swojego nowego SUV-a z rodziny Rextona, który zwiastuje nową erę jakości i technologii tej koreańskiej marki. Jego międzynarodowa premiera miała miejsce w maju podczas Salonu Samochodowego w Seulu.
Kierownictwo SsangYonga podkreśla, że nowy Rexton jest kolejnym – po Tivoli, którym firma wyznaczyła nowe standardy w dziedzinie kompaktowych SUV-ów – świadectwem odrodzenia marki po zainwestowaniu w nią przez Mahindrę. Demonstruje on także szybkie postępy SY w umacnianiu swojej pozycji jako producenta zwykłych i specjalistycznych SUV-ów oraz pojazdów 4×4.
Nowy flagowiec SsangYonga
Rexton to drugi model w zupełnie nowej ofercie SUV-ów. Firma zobowiązała się przez trzy kolejne lata z rzędu wypuszczać jeden model. W 2018 roku będzie to truck pick-up na bazie Rextona. SsangYong inwestuje także w przyszły wzrost rozwijając technikę samochodów przyjaznych dla środowiska, w tym elektrycznych.
SsangYong liczy, że nowy model przyjemnie zaskoczy odbiorców, szczególnie w zestawieniu z modelem, który zastępuje. Rexton spotkał się już z entuzjastycznym przyjęciem na rynku krajowym w Korei.
Nowy Rexton jest prezentowany europejskim rynkom podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej we Frankfurcie, a do międzynarodowej sprzedaży trafi w czwartym kwartale 2017 r.