Renault Trezor, wielokrotnie nagradzany samochód koncepcyjny, został zaprezentowany po raz pierwszy w Polsce w czasie targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home w dniach 6-8 października 2017 r. Auto, które stanowiło największą atrakcję ekspozycji Renault Home, przyciągnęło tłumy odwiedzających. Wszyscy chcieli uwiecznić moment, gdy część nadwozia samochodu unosi się do góry, ukazując fotele i deskę rozdzielczą o zmysłowej, czerwonej barwie.
Renault Trezor – symbol przyszłości
Renault Trezor to dwumiejscowe elektryczne coupé, symbolizujące styl przyszłych modeli Renault. Auto, które otrzymało wiele nagród za design, zwróciło uwagę odwiedzających targi Warsaw Home m.in. dzięki charakterystycznym czerwonym szybom, wlotowi powietrza w kształcie plastra miodu czy niezwykłemu oświetleniu. Drzwi Renault Trezor unoszą się jednym ruchem – powstaje efekt otwieranego wieka szkatułki. We wnętrzu dominują szlachetne materiały: skóra w kolorze czerwonym oraz jesionowe drewno. Zaokrąglone kształty foteli są zainspirowane luksusowymi meblami. Samochód otwiera również drogę do ery sportowych aut elektrycznych – do setki rozpędza się w czasie poniżej czterech sekund.
Renault Trezor był główną atrakcją ekspozycji Renault Home. Przedstawiała ona wizję przyszłości, zgodnie z którą auto ma stanowić element najbliższego otoczenia użytkowników. Partnerami ekspozycji były polskie firmy MEBLOO, RAMKO i RUST.
Renault Home powstało w ramach projektu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Jego częścią był konkurs skierowany do młodych projektantów, którzy mieli za zadanie zaprojektować wnętrze SUV-a Renault klasy wyższej, następnej generacji Koleosa. 6 października podczas targów Warsaw Home miało miejsce uroczyste wręczenie nagród laureatom. Odbył się również panel dyskusyjny, w którym udział wzięli Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault Antoine Genin oraz polscy eksperci od designu.