Równolegle do największej w historii marki kampanii ukierunkowanej na promocję modeli, BMW stawia na atrakcyjność i różnorodność w ramach już dostępnych serii. Wprowadza wraz z początkiem jesieni 2017 r. bogatą ofertę nowych elementów i funkcji. Od listopada 2017 r. dostępne będą nowe M550d xDrive Touring (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,7–6,4 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 176–168 g/km). Pojawi się też nowe 640d xDrive Gran Turismo (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,2–5,8 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 163–153 g/km). W grudniu 2017 r. do oferty wchodzą dwa nowe warianty silników benzynowych do BMW X3. Paletę specjalnych opcji wyposażenia do nowego X3 uzupełniają ekskluzywne rozwiązania zewnętrzne i wewnętrzne BMW Individual.
X1 xDrive20d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,8–4,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 127–123 g/km) będzie docelowo dostępne z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic w wersji standardowej. Ponadto od listopada 2017 r. do oferty opcjonalnych obręczy kół ze stopów lekkich przeznaczonych do kompaktowych aut typu Sports Activity Vehicle (SAV) dołączy pięć nowych wariantów.
Nowy model BMW M Performance: BMW M550d xDrive Touring z najmocniejszym sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym na świecie
Począwszy od listopada 2017 r. do floty wyjątkowych sportowych samochodów M Performance dołączy fascynująco dynamiczny, a jednocześnie imponująco wydajny wariant nowego BMW serii 5 Touring. Nowe M550d xDrive Touring będzie wyposażone w najmocniejszy sześciocylindrowy silnik wysokoprężny na świecie. Technologia M Performance TwinPower Turbo zastosowana w trzylitrowej, sześciocylindrowej, rzędowej jednostce napędowej obejmuje wielostopniowe turbodoładowanie z czterema turbosprężarkami oraz wtrysk bezpośredni Common Rail. Działa on przy maksymalnym ciśnieniu przekraczającym 2500 barów.
Maksymalna moc 294 kW/400 KM oraz maksymalny moment obrotowy 760 Nm dostępny przy prędkości obrotowej od 2000 do 3000 obr/min zapewniają spontaniczność reakcji i błyskawiczną dostępność mocy w całym zakresie prędkości silnika.
M550d xDrive Touring imponuje silnikiem o niezrównanych osiągach. Współgra on idealnie z 8-stopniową sportową skrzynią biegów i technologią inteligentnego napędu na cztery koła z przewagą na tył. Dzięki temu auto przyspiesza ze startu zatrzymanego do 100 km/h w zaledwie 4,6 sekundy. Sportowy silnik wysokoprężny przekonuje nie tylko znakomitymi osiągami i szybkością reagowania, ale także wyjątkową oszczędnością paliwa. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w nowym M550d xDrive Touring wynosi od 6,7 do 6,4 l na 100 km/ Emisja CO2 mieści się w przedziale od 176 do 168 g/km (na podstawie cyklu jezdnego UE zależnie od rozmiaru opon).
Wyposażenie standardowe BMW M550d xDrive Touring obejmuje między innymi sportowy układ jezdny M, zintegrowany aktywny układ kierowniczy oraz specyficzne dla modelu elementy stylistyczne na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Dynamiczny charakter modelu BMW M Performance podkreślają 19-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich z ogumieniem mieszanym oraz sportowy układ hamulcowy M.
Niedoścignione i wydajne: nowe BMW 640d xDrive Gran Turismo
Już od listopada 2017 r. gama modeli serii 6 Gran Turismo powiększy się o drugi wariant silnika wysokoprężnego. Nowe BMW 640d xDrive Gran Turismo łączy sportowe osiągi i niedościgniony komfort jazdy z wysokim poziomem wydajności. Trzylitrowy sześciocylindrowy rzędowy silnik z technologią BMW TwinPower Turbo jest wyposażony w wielostopniowe turbodoładowanie z wysoko- i niskociśnieniową turbosprężarką o zmiennej geometrii. Posiada także wtrysk bezpośredni Common Rail. Silnik generuje moc rzędu 235 kW/320 KM i maksymalny moment obrotowy 680 Nm.
W połączeniu z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic oraz inteligentnym systemem napędu na cztery koła BMW xDrive, mocny silnik wysokoprężny zapewnia nowemu 640d xDrive Gran Turismo przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,3 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym mieści się w przedziale od 6,2 do 5,8 l na 100 km. Emisja CO2 wynosi od 163 do 153 g/km (na podstawie cyklu jezdnego UE zależnie od rozmiaru opon).
BMW X3: dwa dodatkowe silniki i wyposażenie specjalne z oferty BMW Individual
W grudniu 2017 r., zaledwie kilka tygodni po wprowadzeniu na rynek nowego X3, w portfolio pojawią się dwa czterocylindrowe silniki benzynowe. Oprócz technologii BMW TwinPower Turbo z turbosprężarką Twin Scroll, bezpośredniego wtrysku paliwa o wysokiej precyzji, adaptacyjnego rozrządu VALVETRONIC oraz systemu zmiennych faz rozrządu Double VANOS, obie dwulitrowe jednostki napędowe mają konstrukcję o zoptymalizowanej masie oraz nowy system hermetyzacji silnika zaprojektowany w celu poprawy właściwości akustycznych i fazy rozgrzewania silnika. Są oferowane w wyposażeniu standardowym w połączeniu z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic i technologią inteligentnego napędu na cztery koła BMW xDrive.
Silnik zamontowany w nowym X3 xDrive20i osiąga maksymalną moc 135 kW/184 KM i maksymalny moment obrotowy 290 Nm. O sportowej charakterystyce auta świadczą między innymi parametry przyspieszania od 0 do 100 km/h w 8,3 sekundy, wyjątkowo niskie zużycie paliwa w przedziale od 7,3 do 7,1 l na 100 km oraz emisje CO2 rzędu 168–163 g/km. Drugi silnik benzynowy generuje moc 185 kW/252 KM oraz moment obrotowy 350 Nm. Dzięki temu nowe BMW X3 xDrive30i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,3 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 7,3 do 7,2 l na 100 km przy emisji CO2 w przedziale 168–164 g/km (na podstawie cyklu testowego ECE zależnie od rozmiaru opon).
Dodatkowa porcja luksusu i ekskluzywności, o którą uzupełniono nowe X3, jest również widoczna w szerokiej gamie produktów objętych ofertą BMW Individual. Metalizowany lakier w odcieniu Sun Stone doskonale uwydatnia mocno zarysowane płaszczyzny SAV-a. Tworzy wyrafinowany efekt wizualny. Wysublimowany klimat we wnętrzu tworzy rozszerzona tapicerka ze skóry Merino w kolorze czerwieni Fiona i czarnym, kości słoniowej i truflowym. Do tego dochodzą progi z napisem BMW Individual i listwy wewnętrzne BMW Individual w błyszczącym lakierze fortepianowym.
BMW X1 xDrive20d teraz z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic w wyposażeniu standardowym, nowe obręcze kół ze stopów lekkich do kompaktowego SAV-a
Od listopada 2017 r. czterocylindrowy silnik o mocy 140 kW/190 KM w BMW X1 xDrive20d będzie dostępny w wyposażeniu standardowym w połączeniu z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic. Dzięki temu ten kompaktowy SAV przyspiesza od startu zatrzymanego do 100 km/h w 7,9 sekundy. Średnie zużycie paliwa w X1 xDrive20d wynosi od 4,8 do 4,7 l na 100 km, przy emisji CO2 od 127 do 123 g/km (na podstawie cyklu testowego ECE zależnie od rozmiaru opon).
Zmodyfikowano również ofertę obręczy kół ze stopów lekkich dostępnych w ramach wyposażenia opcjonalnego BMW X1. Wśród pięciu nowych wariantów oferowane są na przykład 17-calowe obręcze o aerodynamicznie zoptymalizowanym wzorze turbiny i 19-calowe dwukolorowe obręcze M ze stopów lekkich Double Spoke.
Nowe usługi w ofercie BMW Connected
Inteligentna łączność między pojazdem a smartfonem kierowcy zostanie zoptymalizowana dzięki pakietowi usług BMW Connected+. Od lipca 2017 r. dostępna jest rozszerzona gama usług cyfrowych do wszystkich aktualnie dostępnych modeli BMW i BMW i. Obejmuje ściśle personalizowane i proste wyświetlanie treści ze smartfonu w samochodzie, a także nowe usługi mobilnościowe.