Skoda prezentuje wizję kolejnego kroku na drodze rozwoju gamy modelowej. Hybrydowy model koncepcyjny Skoda Vision X to zapowiedź modelu, który ma stanowić kolejny element pełnej sukcesów ofensywy marki w segmencie SUV. Premiera Skody Vision X odbędzie się na tegorocznej edycji targów Geneva Motor Show.
Skoda Vision X w zakresie designu cechuje się precyzyjnymi liniami i czystymi konturami. Ponadto imponuje kompaktowymi proporcjami i dynamicznym charakterem, który odzwierciedla niezwykły lakier w kolorze FlexGreen. Antracytowy dach dodaje samochodowi sportowego charakteru. Charakterystyczne zderzaki, imponujące panoramiczne okno dachowe oraz dwudziestocalowe obręcze kół ze stopów metali lekkich potęgują niezwykłe wrażenie, które wywołuje Skoda Vision X.
Skoda Vision X – nowa stylistyka marki
Wnętrze Skody Vision X definiuje nowy język stylistyczny marki. Szeroka, ergonomicznie zaprojektowana deska rozdzielcza zwraca uwagę dominującym, kolorowym wyświetlaczem. Z jego poziomu w prosty i intuicyjny sposób można uzyskać dostęp do usług z zakresu connectivity. Oświetlone elementy wykonane z kryształowego szkła, w połączeniu z kolorowym wyświetlaczem tworzą nastrojowe efekty świetlne we wnętrzu samochodu.
Skoda Vision X to wizja miejskiego crossovera marki. Przyszłe wprowadzenie do oferty Skody nowego auta w tym segmencie ma pozwolić marce na osiągnięcie ambitnych celów związanych z ofensywą modelową. Rozwój portfolio modelowego ze szczególnym naciskiem na segment SUV to filar strategii Skody, nazywanej „Strategią 2025”. Do 2025 roku, Skoda AUTO, poza samochodami w pełni elektrycznymi, oferować będzie także modele hybrydowe typu plug-in. Wówczas co czwarty pojazd jaki marka dostarczać będzie na całym świecie, zostanie wyposażony w jeden z tych właśnie typów napędu.