MotoNews.pl

Mitsubishi prezentuje nowe L200 w wersji ABSOLUTE

03 kwietnia 2019

Kategoria | Auto firmowe  Premiery
Marka, model | ,
Mitsubishi-L200-Absolute 7

W czasie 40. edycji Bangkok International Motor Show 2019, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) prezentuje model L200 ABSOLUTE – specjalną, pokazową wersję Mitsubishi L200, którego surowa bryła ucieleśnia bezkompromisowy charakter flagowego pick-upa MMC.

Mitsubishi L200 ABSOLUTE

Specjalna wersja Mitsubishi L200 ABSOLUTE jeszcze mocniej podkreśla koncepcję „ABSOLUTELY Beyond Tough”, która oznacza mocną konstrukcję, dynamikę, solidność oraz wytrzymałość, typową dla modelu L200.

Główną cechą Mitsubishi L200 ABSOLUTE jest solidna rama nadwozia utrzymująca mocną konstrukcję i gwarantująca bezkompromisowość modelu, który doskonale radzi sobie w każdych warunkach drogowych. Specjalne, terenowe opony, czy podniesione o 50 mm zawieszenie, które zwiększa prześwit pojazdu, zapewniają jeszcze lepsze prowadzenie poza utwardzonymi drogami. Elementy stylizacyjne specjalnej wersji ABSOLUTE L200, panele ochronne karoserii oraz system oświetlenia podkreślają wyrazisty styl i naturalny charakter tego pickupa, tak doskonale utrwalony w świadomości kolejnych pokoleń dzięki wcześniejszym generacjom tego wytrzymałego modelu.

Ambitna wersja nowej generacji Mitsubishi L200

MMC spodziewa się, że ta wyjątkowa – odważna i ambitna wersja nowej generacji Mitsubishi L200, który zeszłej jesieni miał swoją premierę w Tajlandii, spotka się z uznaniem właścicieli pickupów, dla których Mitsubishi L200 stanowi ucieleśnienie niezawodności mechanicznej i wytrzymałości w każdych warunkach. Mitsubishi L200 ABSOLUTE reprezentuje również hasło przewodnie MMC „Drive your Ambition” podkreślające 100-letnie tradycje w produkcji samochodów, znanych z solidności, zaawansowanej technologii i odpowiadających ambicjom kierowców.

Mitsubishi L200 Absolute to model pokazowy, który będzie demonstrowany publiczności w celu zbadania opinii klientów na jego temat. Te oceny będą uwzględnione w procesie rozwoju produktów i wizerunku marki.

Zdjęcia: Mitsubishi