Inżynierowie z Porsche AG stworzyli nowy, ekskluzywny samochód sportowy dla klientów pragnących tego, co najlepsze w kategoriach: moc, właściwości jezdne I dynamika: 911 Turbo S. Sercem tego motoryzacyjnego atlety jest oczywiście 6-cylindrowy silnik typu boxer z dwoma turbodoładowarkami o zmiennej geometrii turbiny, które zwiększają moc 911 Turbo o 30 KM do 530 KM (390 kW). Maksymalny moment obrotowy to 700 Nm. Jednocześnie nowy, topowy model Porsche jest standardowo wyposażony we wszystkie zaawansowane technicznie komponenty, które oferowane są jako opcja w modelu 911 Turbo.
Mimo znacznego zwiększenia mocy i dynamiki jazdy, nowe 911 Turbo S nie zużywa więcej paliwa niż Porsche 911 Turbo – poziom zużycia benzyny to 11,4 l na 100 km.
Porsche 911 Turbo S wyposażono także w siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynię, przekazującą moc na obie osie. 911 Turbo S przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy, a prędkość 200 km/h osiąga po 10,8 sekundy.
Prędkość maksymalna wynosi 315 km/h. Wyjątkowo lekkie i pewne hamulce ceramiczno-kompozytowe dbają o to, by moc Porsche Turbo S nie wymknęła się spod kontroli kierowcy.
Do standardowego wyposażenia należy system Dynamic Bending Lights obracający przednie reflektory w zależności od prędkości pojazdu i kąta najazdu, by właściwie oświetlić zakręty, 19-calowe felgi RS Spyder, trójdzielna kierownica z manetkami, fotele sportowe I ekskluzywne obicia skórzane w kolorze czarno-kremowym lub czarno-niebieskim.
Nowe Porsche 911 Turbo S będzie dostępne w wersji Coupé i Cabriolet i pojawi się w salonach sprzedaży w maju tego roku. Ceny na rynku niemieckim zaczynać się będą od 173 241 Euro z VAT za Coupé i 184 546 Euro za kabriolet.