Hyundai i20 Nowej Generacji zyskał eleganckie wnętrze z wysoką deską rozdzielczą i wbudowanym oświetleniem ambientowym, dającym uczucie przestronności. Jednym z najbardziej wyróżniających się elementów jest panel, skrywający nawiewy powietrza, z poziomymi liniami, ciągnącymi się przez całą szerokość kokpitu.
Wnętrze i20 Nowej Generacji
Możemy zobaczyć także dwa duże wyświetlacze, 10,25-calowy cyfrowy zestaw zegarów i 10,25-calowy dotykowy ekran multimediów, które tworzą cyfrowy krajobraz wokół kierowcy. Pod centralnym ekranem znalazła się podkładka do bezprzewodowego ładowania smartfonów. Doskonałą jakość dźwięku zapewni system audio Bose Premium z ośmioma głośnikami, w tym subwooferem.
Zdjęcia ukazują również przestronność i komfort Hyundaia i20 Nowej Generacji. Przestrzeń bagażowa została zwiększona o 25 litrów w porównaniu z poprzednią generacją i20, do łącznie 351 litrów. Zastosowano także sprytne rozwiązania do przechowywania półki, zasłaniającej przestrzeń bagażową, którą można schować za tylną kanapą, gdy jest nieużywana.
Nowe zdjęcia ukazują wykończenie wnętrza Lime Green z charakterystycznymi limonkowo-zielonymi akcentami. Dostępne są również wykończenia wnętrza Black Mono w kolorze czarnym oraz dwubarwne Black-Gray, łączące czarny kolor z szarością.
Nowoczesne technologie i oszczędny napęd hybrydowy 48V
Hyundai i20 Nowej Generacji zyskał nowy, dynamiczny design oraz lepsze proporcje. Jest to pierwszy model marki Hyundai w Europie zaprojektowany według filozofii projektowania Sensuous Sportiness.
Samochód został także wyposażony w szereg nowych funkcji bezpieczeństwa aktywnego SmartSense, dzięki czemu i20 Nowej Generacji posiada najbogatszy pakiet bezpieczeństwa w swoim segmencie. Wśród nowych funkcji są m.in. Inteligentny tempomat oparty na nawigacji (NSCC), wykorzystywany do utrzymania odpowiedniej prędkości na autostradach, oraz Inteligentny asystent ostrzegania o ograniczeniach prędkości (ISLA), który automatycznie dostosowuje prędkość.
Po raz pierwszy i20 Nowej Generacji jest dostępny z 48-woltowym napędem hybrydowym, który zapewnia większą oszczędność paliwa. Technologia hybrydowa jest dostępna z silnikiem 1.0 T-GDi o mocy 100 lub 120 KM. Kolejną nowością jest inteligentna manualna skrzynia biegów (iMT). W połączeniu z 48-woltowym układem hybrydowym, iMT odłącza silnik od skrzyni biegów po zwolnieniu przez kierowcę pedału przyspieszenia, umożliwiając przejście samochodu w tryb wybiegu i oszczędzanie paliwa.