Renault Polska otwiera zamówienia i przedstawia ceny nowego Renault Espace w Polsce. Nowe Renault Espace będzie dostępne w cenie od 169 900 zł w wersji ZEN z silnikiem Blue dCi 200 EDC.
Renault Espace to kultowy model, który zawsze wyprzedza swoje czasy i nieustannie się zmienia. Piata generacja tego modelu to elegancki crossover o atrakcyjnym designie z wyposażeniem z wyższej półki. Najwyższa i najbardziej elegancka wersja Initiale pobudza wszystkie zmysły, m.in. dotyk, słuch, zapach i zapewnia niezrównane doświadczenia podczas jazdy. W Polsce wersje Initiale Paris TCe 225 EDC FAP oraz Initiale Paris Blue dCi 200 EDC są dostępne w cenie 193 400 zł.
Nowe Renault Espace
Nowy Espace został wyposażony w nowe technologie Easy Drive, które wspomagają kierowcę – m.in. adaptacyjne reflektory LED Matrix Vision, zapewniające lepsze oświetlenie drogi
i większe bezpieczeństwo, oraz Easy Pilot – asystenta jazdy w korku i na autostradzie. Wielofunkcyjny system Multi-Sense i 4Control, czyli układ czterech kół skrętnych, sprawiają, że właściwości jezdne nowego Renault Espace można szybko dopasować do indywidualnych potrzeb kierowcy i pasażera.
Nowy Espace od dziś jest dostępny w sprzedaży w Polsce.
- ZEN Blue dCi 200 EDC 169 900
- Initiale Paris TCe 225 EDC FAP 193 400
- Initiale Paris Blue dCi 200 EDC 193 400
Nowy Espace – nowy wymiar elegancji i technologii
Renault Espace zadebiutował na rynku w 1984 roku. Sprzedał się w ponad 1,3 milionach egzemplarzy. To kultowy model, który zawsze wyprzedza swoje czasy i nieustannie się zmienia. Piąta generacja to kolejna reinterpretacja dobrze znanego samochodu, który teraz jest rasowym crossoverem z wyższej półki o wyrazistym designie.
Nowy Espace jest flagowym modelem marki Renault i najbardziej luksusową propozycją z oferty samochodów klasy wyższej, do której należą Koleos (SUV), Talisman (sedan) i Talisman Grandtour (kombi). Nowy Espace jest już dostępny w sprzedaży.
“Od 2015 roku wersję Initiale Paris wybiera ponad 60% nabywców modelu Renault Espace. To potwierdza, że zmiana pozycjonowania na crossovera klasy wyższej była dobrym posunięciem. Ta grupa klientów docenia nową stylistykę i technologie, w które jest wyposażony Espace oraz niezmiennie wysoki komfort i przestronność, którym model zawdzięcza wielki rynkowy sukces od ponad 35 lat. Najnowsza odsłona modelu zapewnia komfort godny klasy biznes.” – Valérie Candeiller, dyrektor marketingu samochodów klasy wyższej
Nadwozie i stylistyka wnętrza
Crossover Renault Espace spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Design to jeden z głównych czynników, które skłaniają klientów do wybrania tego modelu. Wprowadzone zmiany stylistyczne podkreślają wyrazisty i luksusowy charakter samochodu. Wszystkie te nowości uosabia nowy Espace w wersji Initiale Paris.
Rasowy wygląd
Adaptacyjne reflektory LED Matrix Vision, wprowadzone po raz pierwszy w gamie Renault, dodają sylwetce elegancji i podkreślają typowy dla marki układ świateł w kształcie litery „C”. Kiedy kierowca podchodzi do samochodu, włącza się sekwencja powitalna i włączają się światła.
Przyciągający wzrok przód w wersji Initiale Paris
Nowy Espace ma nowy przód. Przeprojektowano zderzak, dolną część grilla i poprzeczne chromowane listwy, które podkreślają kultowy już kształt przedniej części samochodu. Nowy przód stał się znakiem rozpoznawczym gamy Renault z wyższego segmentu. Tak jak w przypadku pozostałych modeli dostępnych w tej wersji na grillu umieszczono emblemat Initiale Paris.
Przeprojektowany tylny zderzak
Zmienił się także tył samochodu. Nowy Espace ma przeprojektowany zderzak i osłonę podwozia, które podkreślają stylistykę crossovera. Sportowym akcentem są dwie końcówki układu wydechowego, a nową sygnaturę świetlną podkreślają światła w technologii Full LED.
Nowy kolor nadwozia Czerwony Millesime
Do palety kolorów dodano nowy lakier Czerwony Millesime dostępny dla całej gamy. Ten niezwykły kolor wyróżnia się głęboką barwą z czarno-czerwonymi refleksami.
Nowe obręcze kół
Do aktualnej gamy obręczy kół dodano nowe modele, m.in. 20” obręcze Initiale dostępne wyłącznie w wersji Initiale Paris.
Przeprojektowana środkowa konsola
Zawieszona środkowa konsola w nowym Espace nie tylko wygląda bardziej stylowo, ale jest też bardziej praktyczna. Nowymi elementami są zamykany schowek z uchwytami na kubki, dwa wejścia USB i gniazdo jack po prawej stronie dźwigni zmiany biegów. Dzięki zastosowaniu elektrycznie sterowanej dźwigni „e-shifter”, która nie jest połączona mechanicznie ze skrzynią biegów, wygospodarowano miejsce na smartfony. Można je położyć pod konsolą, na półce z funkcją bezprzewodowego indukcyjnego ładowania.
Na konsoli umieszczono wszystkie najważniejsze elementy sterowania dostępne teraz na wyciągnięcie ręki: pokrętło systemu multimedialnego Renault Eeasy Link, przycisk szybkiego dostępu do systemu Multi-Sense, hamulec postojowy i włącznik nowej funkcji Auto-Hold, która utrzymuje samochód w miejscu, kiedy nie jest włączony hamulec postojowy. Kierowca i pasażer mogą regulować temperaturę wentylacji na cyfrowym wyświetlaczu, co jest bardzo ergonomiczne.
Cyfrowy wyświetlacz wskaźników i wyświetlacz przezierny head-up
Nowy Espace w wersji Initiale Paris jest wyposażony w deskę rozdzielczą z cyfrowym wyświetlaczem zegarów 10,2” oraz nawigację 3D, której ustawienia zmieniają się w zależności od wybranego trybu systemu Multi-Sense. Dodatkowo na desce rozdzielczej znajduje się wyświetlacz przezierny head-up, na którym wyświetlają się najważniejsze informacje dotyczące jazdy. To zwiększa komfort i bezpieczeństwo.
Pięć nowych trybów nagłośnienia z systemem audio BOSE najwyższej klasy
Firma BOSE, która współpracuje z Renault od ponad 10 lat, zoptymalizowała system audio na potrzeby nowego modelu Espace. W ten sposób wszyscy użytkownicy mogą odbierać idealnie czysty dźwięk, bez względu na zajmowane miejsce w samochodzie. Tak jak w domowych rozwiązaniach audio wysokiej klasy, w skład systemu wchodzi 12 mocnych, trójdrożnych głośników. Użytkownik może wybrać jeden z pięciu trybów pracy, który zostanie dopasowany do każdego rodzaju dźwięku i liczby pasażerów:
- tryb „Lounge” to neutralny i wyważony dźwięk,
- tryb „Surround” to przestrzenny dźwięk godny najlepszego kina,
- tryb „Studio” to czyste i precyzyjne brzmienie, jak w studiu nagrań,
- tryb „Immersion” to dynamiczny i przestrzenny dźwięk, który przywodzi na myśl salę koncertową,
- tryb „Driver” kieruje fale dźwiękowe w stronę kierowcy.
Silniki – imponujące osiągi
Nowy Espace jest dostępny z nowoczesnymi silnikami Renault, które spełniają wymogi nowego cyklu pomiarowego WLTP, co przekłada się na wyższe osiągi i komfort jazdy. We wszystkich jednostkach wykorzystano najnowsze technologie kontroli poziomu emisji spalin.
TCe 225 EDC FAP – podkręcamy osiągi i przyjemność z jazdy
TCe 225 EDC FAP to 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy z turboładowaniem i bezpośrednim wtryskiem opracowany przez inżynierów Renault i Renault Sport, który jest montowany również w modelu Alpine A110. Jednostka współpracuje z 7-przełożeniową automatyczną skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem, która gwarantuje szybkość reakcji w każdych warunkach. Połączony z turbiną z podwójnym wlotem i układem faz zmiennych rozrządu o trzech położeniach silnik ma moc 225 KM i zapewnia wysoki moment obrotowy we wszystkich zakresach, co przekłada się na lepsze osiągi i większą przyjemność z jazdy.
Blue dCi 200 EDC – wydajny silnik wysokoprężny, który gwarantuje niezrównaną moc
W nowym Espace jest dostępna doskonała jednostka 2.0 Blue dCi produkowana w Francji w zakładzie Renault w Cléon w Normandii. Współpracuje z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów EDC z podwójnym sprzęgłem. Blue dCi 200 to niezwykle mocny silnik, który oferuje 400 Nm momentu obrotowego od 1750 obrotów na minutę, co zapewnia doskonałe przyspieszenie i prędkość we wszystkich zakresach obrotów.
Silnik ten jest wyposażony w układ SCR (system selektywnej redukcji katalitycznej), który obniża poziom emisji i wykorzystuje wtryskiwany do układu wydechowego płyn AdBlue®, aby zredukować emisję tlenków azotu. Wprowadzono w nim nowatorskie rozwiązania, które przekładają się na jeszcze większą oszczędność paliwa i niższy poziom emisji CO2.