Już wkrótce polska premiera sprzedażowa odświeżonego SUV-a hiszpańskiej marki. Producent właśnie udostępnił pakiet nowych zdjęć SEAT-a Ateki 2020, eksponujących zmiany względem wcześniejszej wersji. Dla ciekawych detali dostępne jest nagranie transmisji na żywo z Wirtualnego Salonu marki poświęconej tegorocznej odsłonie bestsellerowego modelu.
SEAT Ateca 20202
Nowa wersja Ateki to odpowiedź na powodzenie segmentu SUV-ów SEAT-a. Model od momentu zaprezentowania w 2016 roku sprzedał się globalnie w ponad 300 000 egzemplarzy i utorował drogę kolejnym pojazdom tego typu od hiszpańskiego producenta – Aronie i Tarraco.
Ateca 2020 wyróżnia się jeszcze wyższym poziomem bezpieczeństwa, bardziej ekspresyjnym designem i pełną łącznością z otoczeniem sieciowym. Od teraz klienci mogą wybierać również spośród nowej gamy wydajnych napędów. Model będzie dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Reference, Style, FR i nowo wprowadzonej Xperience, która zastąpi Xcellence. Polski cennik zaczyna się od 509 zł miesięcznie lub 87 800 zł przy płatności jednorazowej.
Zmiany w stylistyce pojazdu można obejrzeć na niepublikowanych dotąd zdjęciach. Z okazji polskiej premiery Ateki 2020 odbyła się także relacja na żywo z Wirtualnego Salonu SEAT-a. W ciągu 15-minutowego wirtualnego spotkania doradcy marki przedstawili najważniejsze unowocześnienia, o które wzbogacono SUV-a. Nagranie pozwalające porównać tegoroczną odsłonę modelu z poprzednią wersją znajduje się pod adresem twitter.com/SEATMedia_PL/status/1305446249252831232.
Uruchomiony w drugim kwartale tego roku Wirtualny Salon stanowił odpowiedź na nowe trendy konsumenckie, przede wszystkim na szybko postępującą digitalizację usług, które do tej pory kojarzyły się z kontaktem bezpośrednim. Umożliwia wizytę w salonie SEAT-a w przestrzeni online i przyjrzenie się ze wsparciem konsultanta wybranemu samochodowi w czasie rzeczywistym. Tym samym wpisuje się w kontekst jeszcze większej niż dotychczas konieczności dbania o zdrowie i bezpieczeństwo.
Pierwszy pokaz Ateki 2020 w Polsce odbył się na profilu SEAT-a na Twitterze, gdzie publikowane są najświeższe informacje dotyczące produktów hiszpańskiego producenta oraz inicjatyw marki. Pozostałe transmisje mają miejsce na stronie seat.pl, gdzie również znajduje się harmonogram spotkań wraz z informacją o temacie każdego z nich. Podczas ogólnodostępnych relacji z Wirtualnego Salonu eksperci SEAT-a przybliżają najpopularniejsze modele producenta, a także odpowiadają na pytania odwiedzających. Udział w e-spotkaniach nie wymaga rejestracji.