Kreacje motoryzacyjne specjalistów z G-Power od samego początku są całkowicie burzliwe, jeśli chodzi o dane dotyczące osiągów, które stale wyznaczają standardy w każdej klasie pojazdów.
Topowy model SUV-a na bazie BMW X5 M F95
Aby podkreślić to w doskonale pasujący sposób, G-Power tradycyjnie nazywa swoje najbardziej imponujące pojazdy imionami huraganów i cyklonów. I podczas gdy zoptymalizowane przez firmę coupé i sedany znane są z nobilitacji oznaczeniem Hurricane, również nazwa Typhoon od wielu lat przetacza się przez portfolio G-Power.
Od pierwszej generacji serii Typhoon pod marką G-Power kryła się interpretacja potężnych wersji BMW M modeli X. Typhoon-y zawsze zachowywały spektakularny i nietuzinkowy wygląd z brutalnie poszerzonym nadwoziem i pozornie nieskończoną mocą.
Po tym, jak pod marką G-Power zaprezentowane zostały warianty Typhoon w postaci modeli BMW X5 M F85 i BMW X6 M F86, teraz debiutuje kolejna reinkarnacja Typhoon oparta na aktualnym BMW X5 M F95. I oczywiście ma również wiele do zaoferowania w kwestii wyglądu, dzięki karbonowemu aerodynamicznemu zestawowi nadwoziowemu Typhoon S.
Dziewięcioczęściowy zestaw składa się z przedniego spojlera, poszerzeń nadkoli, progów bocznych, dyfuzora i tylnego spojlera. Nie mogło również zabraknąć kutych felg Hurricane RR, pokazanych tutaj w wymiarach XL 11×23″ z oponami 315/25 R23. Sprężyny śrubowe G-Power o regulowanej wysokości obniżają SUV-a nawet o 40 milimetrów z przodu i maksymalnie o 45 milimetrów z tyłu.
800 KM w G-Power X5 M Typhoon S
W ramach konwersji Typhoon S, nieunikniona była również obszerna optymalizacja 4,4-litrowego silnika twin-turbo V8, który katapultuje tego mocnego SUV-a w niewyobrażalne sfery pod względem wydajności.
W G-Power zainstalowano duże turbosprężarki GP upgrade, które dzięki wyższemu ciśnieniu doładowania i zmniejszonemu ciśnieniu wstecznemu spalin uwalniają 800 KM. Ponadto zainstalowano sprawdzony układ wydechowy GP-Deeptone ze stali nierdzewnej z technologią zaworów wydechowych dla nieporównywalnego, typowego dla G-Power dźwięku i powlekanych karbonem rur wydechowych (dwukrotnie po 100 i 110 milimetrów).
Łączy się on z rurami wydechowymi G-Power, co w równym stopniu wpływa na wydajność Typhoon S poprzez obniżenie temperatury spalin i ciśnienia wstecznego spalin, jak również poprawę reakcji turbosprężarki.
Więcej informacji można uzyskać bezpośrednio od G-POWER.