Jeszcze bardziej niż “prawdziwe” BMW, modele marki MINI są symbolem motoryzacyjnej indywidualności. Kultowa marka o brytyjskich korzeniach już fabrycznie oferuje szeroką gamę opcji stylizacji i personalizacji.
Zmodyfikowane MINI John Cooper Works
Przedstawione tu MINI John Cooper Works zostało zmodyfikowane przez JMS Fahrzeugteile na zlecenie właściciela w sposób znacznie wykraczający poza opcje OEM, dzięki czemu R56 przyciąga wzrok.
Jako topowy model John Cooper Works, MINI już w momencie opuszczenia fabryki było prawdziwą rakietą kieszonkową. Mimo to tunerzy wykonali tu kawał dobrej roboty: po zamontowaniu wydajniejszego intercoolera i sportowego downpipe’a oraz późniejszej optymalizacji oprogramowania 1,6-litrowy silnik turbo wysyła teraz na przednie koła pełne 240 KM zamiast standardowych 211.
Kolorystyczne kontrasty tworzy pełne ofoliowanie pojazdu w kolorze Matt Yellow Flash, przy czym poszczególne folie o strukturze plastra miodu tworzą efekt 3D z obręczami Barracuda Shoxx, które zostały specjalnie polakierowane w kombinacji czerwono-czarnej.
Sportowe, dwuramienne koła o wymiarach 8×18 cali zostały wyposażone w opony Hankook Ventus V12 evo2 w rozmiarze 215/35R18. Koła i opony są zamocowane na szeroko regulowanych amortyzatorach zestawu coilover ST XTA, co ostatecznie daje MINI JCW tak pożądane wrażenie prowadzenia gokarta.
W kokpicie tej kieszonkowej rakiety znajdują się sportowe fotele Recaro, skórzana kierownica z płaskim dnem i oznaczeniem środka koła na godzinie 12 oraz różne wstawki i aplikacje z prawdziwego karbonu.
Więcej informacji o możliwościach modyfikacji pojazdu oraz informacje o cenach dostępne są bezpośrednio w JMS.