General Motors oferuje obecnie na amerykańskim rynku model Tahoe z napędem hybrydowym. Specjaliści z GeigerCars.de postanowili go jeszcze trochę ulepszyć i oferują wersję z dodatkowym napędem LPG.
Dzięki dwóm trybom napędu Tahoe pozwala zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy nawet w wersji seryjnej. Z jednej strony SUV został wyposażony w 6-litrowy, aluminiowym silnik V8 o mocy 332 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 489 Nm. Z drugiej strony jednostka ta posiada automatyczny system dezaktywacji cylindrów, oszczędzający paliwo. Inżynierowie z GM połączyli tę zaawansowaną technologię z napędem elektrycznym, włączając w to system odzyskiwania energii podczas hamowania sprawiając, że Tahoe stało się pierwszym, seryjnym SUVem z napędem hybrydowym w momencie wprowadzenia tej wersji na rynek pod koniec roku 2007. Przy takim typie napędu pojazd w wersji fabrycznej zużywa ok. 11 litrów paliwa na 100 km.
GeigerCars.de poszło o krok dalej. Monachijscy specjaliści od przeróbek amerykańskich samochodów oferuje obecnie model Tahoe Hybrid z systemem LPG. Jest to więc SUV z trzema trybami napędu, łączącymi silnik na paliwo tradycyjne, napęd elektryczny i napęd na gaz. Zbiornik gazu ma pojemność 109 litrów.