MotoNews.pl

Eisenmann pokrywa Audi R8 włóknem węglowym

26 października 2010

Kategoria | Eisenmann  Tuning
Marka, model | ,
Eisenmann pokrywa Audi R8 włóknem węglowym

Niemiecka firma Eisenmann to ekspert w dziedzinie sportowych układów wydechowych. Jednak teraz specjaliści z Hemmingen postanowili podjąć wyzwanie i zająć się całościową przeróbką jednego z modeli Audi. Modyfikacje objęły zastosowanie pakietu komponentów z włókna węglowego poprawiających aerodynamikę samochodu, dodanie zestawu felg, modyfikację podwozia i oczywiście układu wydechowego. Pozwoliło to przemienić Audi R8 w Spark Eight by Eisenmann.

Pakiet aerodynamiczny nie tylko poprawia funkcjonalność sportowego modelu z Ingolstadt, lecz także zwiększa jego atrakcyjność wizualną. Elementy te znacznie zwiększają dynamikę jazdy i optymalizują rozłożenie ciężaru między tylną a przednią osią. Na „karbonowe ubranko” Audi R8 składa się spojler przedni z „płetwami” za 7800 euro, hamulcowe komory chłodzące (1260 euro), przedni splitter (1800 euro) tylny spojler (4800 euro) i tylny dyfuzor (3800 euro).

Oczywiście domeną Eisenmanna były zmiany w układzie wydechowym. Spark Eight by Eisenmann dysponuje sportowym „wydechem” ze stali nierdzewnej z gigantyczną końcówką rury umieszczoną po środku tylnego spojlera. Za ten elegancki element klienci będą musieli zapłacić 4600 euro. Dźwięk i pracę układu wydechowego kierowca kontroluje za pomocą jednego przycisku. Alternatywnie Eisenmann proponuje także zestaw czterech końcówek rur wydechowych ze stali nierdzewnej, również wkomponowany w tylny spojler.

W podwoziu zastosowano nowe amortyzatory. Na oponach o wymiarach 235/35 z przodu i 315/30 z tyłu zamontowano felgi z lekkich stopów 8.5×19.

Zdjęcia: Eisenmann