Hyundai sprzymierzył się ostatnio z agencją marketingową Mummbles Marketing. Nie, nie zlecił jej nowej kampanii swojego modelu. Mummbles Marketing jest znana z produkcji jedynych w swoim rodzaju pojazdów służącym celom marketingowym. Z okazji tegorocznego SEMA Show przygotowała specjalną wersję okrętu flagowego Hyundaia – Equusa.
Tym razem postawiono na elegancję dla VIPów. Przerobiony Equus został wyposażony w najlepsze, sportowe produkty dostępne na rynku. Zmodyfikowany silnik rozwija moc 450 KM i dodatkowo ozdobiono go pokrywą z włókna węglowego, Mummbles Marketing dobrał się także do wnętrza kabiny, nadwozia, układu hamulcowego, kół i zawieszenia, a także systemu audio-wideo.
W Equusie zostanie zainstalowany Apple iPad kontrolujący niektóre funkcje pojazdu, takie jak ustawienie wysokości zawieszenia, zaciąganie luksusowych zasłonek, włączanie i obsługa systemu stereo i zamykanie oraz otwieranie szyb.