Prius C&A Custom Concept został stworzony przez grupę Conversions and Accessories w Toyota Motor Corporation w Japonii by zademonstrować, jak nieograniczony sportowy potencjał ma ta sprzedająca się najlepiej na świecie hybryda. Prius C&A Custom Concept właśnie debiutuje podczas SEMA Show.
Z przodu i z tyłu nadwozie pokryte lakierem o mało sportowej nazwie „mistyczna lawenda” zaopatrzono w komponenty z lekkiego włókna węglowego, takie jak: aerodynamiczne fartuchy boczne z wertykalnymi spojlerami, przedni zderzak i poszerzenia błotników z wielkimi wlotami powietrza, maska silnika, dach, pokrywa bagażnika, tylny spojler, tylny zderzak z wertykalnym spojlerem i ozdobne elementy w tyle. Pojazd posiada także system kamer CCD, przyciemnione światła zespolone w tyle z półprzejrzystym spojlerem bocznym, niestandardową końcówkę rury wydechowej i podświetlane emblematy Toyoty z przodu i z tyłu.
Koncepcyjny Prius porusza się na sportowych oponach Goodyear Eagle Revspec RS-02 215/40R18 zaopatrzonych w 18-calowe felgi. Sportowe zawieszenie marki TIEN pozwala obniżyć Priusa C&A Custom Concept o 10 cm z przodu i o 15 cm z tyłu.
We wnętrzu koncept z kierownicą po prawej stronie został wyposażony w czarne, zamszowe obicia udające Alcantarę na suficie, słupkach A i B, drzwiach, tylnej kanapie i obudowie konsoli środkowej. Ten sam materiał zdobi kierownicę i otula aluminiową dźwignię zmiany biegów. Kierowca i pasażer na przednim siedzeniu podróżować będą w komfortowych fotelach Recaro z wyhaftowanym logo „C&A”.