Mopar pokazuje na tegorocznym SEMA Show imponującą ofertę składającą się z aż 35 zindywidualizowanych modeli różnych marek, takich jak Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep i Ram. „Zmoparyzowane” pojazdy prezentują ciekawe rozwiązania stylistyczne i techniczne. Oto kilka z nich:
RedLine Dodge Charger 2011
Amerykański „zły chłopiec” stał się jeszcze bardziej przerażający. RedLine Charger jest niżej zawieszony dzięki zmodyfikowanemu zawieszeniu obniżonemu o 2,5 cm. Pod maską i jedyną w swoim rodzaju aluminiową pokrywą kryje się 5,7-litrowy silnik HEMI. Dzięki komponentom marki Mopar, w tym układowi wydechowemu, kolektorowi wydechowemu i otworom wentylacyjnym zyskał dodatkową moc i zwiększył maksymalny moment obrotowy.
Wygląd RedLine Chargera jest równie agresywny, co jego jednostka napędowa – czarny dach, specjalne komponenty z przodu i tyłu auta, obudowy lusterek bocznych z włókna węglowego, 22-calowe felgi z lekkich stopów i opony Pirelli (o wymiarach 265/35/22 z przodu i 295/30/22 z tyłu), karbonowy splitter i tylny spojler stworzone przez Mopar Underground specjalnie dla RedLine Chargera oraz przyciemnione światła tylne i reflektory z przodu składają się na jego unikalny styl.
Dodge Durango Citadel “Black & Tan” 2011
Ta edycja specjalna została wyposażona w błyszczące, czarne nadwozie, 22-calowe felgi z lekkich stopów z mocno lśniącymi, srebrnymi akcentami, specjalną, chromowaną kratkę atrapy chłodnicy i polerowane końcówki rur wydechowych ze stali nierdzewnej wieńczące specjalny układ wydechowy Mopar/Corsa. Citadel “Black & Tan” obuto w opony Pirelli i obniżono. Wykończenie wnętrza kabiny koresponduje ze stylistyką nadwozia, wykorzystano w nim sporo materiałów najlepszej jakości – np. fotele pokryto skórą Nappa.
Fiat 500 2011 (wersja europejska)
Ten pojazd to ekstremalna wersja popularnego europejskiego Fiata 500. W koncepcie zastosowano szereg unikalnych elementów stworzonych przez zespół Mopar Underground, włączając w to: obniżone progi, spojler, wloty powietrza pod zderzakiem przednim, osłony tylne i kanały hamulcowe. Zmodyfikowany Fiat 500 jest zawieszony niżej niż model standardowy i posiada poszerzone nadkola oraz 18-calowe felgi Alcoa. Porusza się na oponach Pirelli, a jego nadwozie polakierowano na ciekawy odcień szarości z czarnymi elementami: dachem, maską silnika, obniżonymi progami bocznymi.
We wnętrzu znajdziemy czerwone fotele i wstawki na drzwiach po stronie kierowcy oraz akcenty z czarnego lakieru „fortepianowego” na desce rozdzielczej. Reszta wykończeń w kabinie ma odcień przygaszonej czerni.
Mopar zastosował także w Fiacie 500 także własny układ wydechowy i niektóre elementy zawieszenia.
Jeep Wrangler Sahara 2011 Mopar Edition
Legendarny już Jeep Wrangler udoskonalony licznymi częściami i akcesoriami marki Mopar to ekstremalna, off-roadowa maszyna. Jeep Wrangler Sahara otrzymał od Moparu potężne, 35-calowe opony i mocne obręcze AEV. Stalowe zderzaki przednie i tylne zapobiegną uszkodzeniom w terenie. Zderzak przedni ma zintegrowane światła przeciwmgielne poprawiające widoczność w złych warunkach pogodowych. Zaprojektowany przez AEV zderzak tylny został wyposażony w uchwyt na oponę. Maska silnika Mopar/AEV zabezpiecza jednostkę napędową przed pyłem i kamieniami i odpryskami żwiru. Pojazd został także zaopatrzony w wyciągarkę Warn.
Jeep Street Cherokee 2011
Dla Jeepa Street Cherokee, zaprojektowano specjalne, 22-calowe felgi z lekkich stopów i obniżono jego zawieszenie. Napędza go 5,7-litrowy silnik V8. Układ wydechowy został zaopatrzony w końcówki rur wydechowych Corsa.
Jeep Street Cherokee został zindywidualizowany w typowym stylu Mopar. Cherokee ma specjalne dywaniki, progi drzwiowe ze stali nierdzewnej z logo Moparu, zestaw pedałów pokryty gumą. Dodatkową atrakcję stanowią: robiona na specjalne zamówienie obudowa z przodu, klamki drzwi polakierowane w tym samym kolorze, co nadwozie i przyciemnione reflektory oraz chromowana kratka atrapy chłodnicy.
Jeep Grand Cherokee 2011 Off-Road Edition
Napędzany 5,7-litrowym silnikiem V8 Jeep Grand Cherokee ma zawieszenie uniesione przez sprężyny śrubowe, by można było zamontować w nim 33-calowe opony BFG Mud-Terrain. Zastosowano także osłony podwozia, a na nadwoziu zamontowano prętowe relingi przednich błotników i haki holownicze. We wnętrzu Mopar umieścił zestaw pedałów pokrytych gumą i osłony na progach drzwiowych.