Witam.
Rozbiórki zapasowego silinika ciąg dalszy, ale tym razem skrzynia idzie na wymianę do mojeo pojazu.
Moja gubi już olej przez półoś i zgrzyta przy zapięciu 5 biegu.
Ze skrzyni zdjałem półosie, wymontowałem abs, zlałem olej. I tu rodzi się pytanie jak sprawdzic jej stan aby nie wpakowac się na minę i ponowne przekładki. Z fanów czterech kółek pamiętam, że sprawdzało się ogólny stan zębatek przez otwór rewizyjny i czy nie ma syfu. Ale czy mogę jeszcze coś zrobic aby się upewnic?
Może wrzuce fotki z wnętrza i ocenicie, jezeli to ma sens.?
Wiem, że Ford nie przewidział wymian oleju, co myślicie o wlaniu tego co był ponownie. Jak dla mnie wydatek nie kosmiczny ale fakt że jest i jednak myśle o zalaniu świeżym + nowe uszczelniacze na półosie.
Skrzynia od escorta XR3i 90r.
Pozdrawiam