może juz za późno ale jakby ktos jeszcze szukał odpowiedzi na to pytanie to dopowiem
TAK filtr jest w tym miejscu co na zdjęciu,
należy odczepić wężyki wciskając pierscienie na złączkach i wysunac je z tych rurek, potem odkrecamy taki jakby pierscien na tej puszcze (ręką spokojnie sobie poradzisz)< to jest jej zamkniecie. potem możecie już zdjąć górną pokrywkę.
macie racje ze wymienia sie wklad (wyglada jak maly filtr powietrza), czyli nie demontujemy tej puszki z auta, tylko odkrecamy pokrywke!!
polecam po wyjęciu starego wkładu odkręcić śrubę znajdującą się w dnie tej puszki (od dołu - wystarczy sięgnąć ręka - to jest duża plastikowa śruba) i spuścić paliwo z obudowy filtra (na tej srubie spustowej powinien być wężyk) , obudowe wyszczyscic, założyć nowy filtr, poskladac wszsytko do kupy. czasy zapowietrzających sie ukladów dotyczą chyba tylko starych konstrukcji. jak przekrecisz kluczyk uslyszysz jak pompa wypelnia od nowa caly układ. ja dla pewnosci przed odpaleniem pare razy wlaczam i wylaczam zaplon zeby pompa dobrze wtloczyla paliwko.
pozdrawiam