Mam 106 i nie wiem czy to jest normalne ze po przejechaniu 5 km silnik jest goracy a temp.podchodzi do momentu wlaczania sie wentylatora.Mam wymienione plyn w chlodnicy,uklad jest odpowietrzony na bloku(imbus) i na wezu nagrzewnicy.Moze jest jeszcze jakies miejsce gdzie trzeba odpowietrzyc???Do czego sluzy plastikowe pokretlo na gorze chlodnicy???Cieple powietrze nawiewa jak z grzejnika ale nie wiem co jest grane z temp.silnika.Z gory dzieki za odp.
witam,
pugoloty maja to do siebie, ze nagrzewaja sie w blyskawicznym tempie... i z nagrzewnicy juz po kilku minutach od rozruchu plynie przyjemne ciepelko.. mam do pracy jakies 5min autem i przy dojezdzaniu na miejsce nagrzewnica rzeczywiscie pracuje jako niezly grzejnik ale dla mnie to POZYTYW
oswi1978- jeśli Twoje obawy o silnik wynikają tylko z obserwacji wskaźnika na desce to spoko. Czujniki od tych wskaźników są mało dokładne. U mnie zaniża. Przez tego dziada wymieniłem termostat niepotrzebnie. Potem obmierzyłem czujnik i wyszło. Jeśli masz wtrysk i kompa to sygnał o temp. silnika jest pobierany do niego z innego czujnika też na bloku. Tutaj dokładność czujnika jest wskazana. Natomiast jeśliby byłyby inne symptomy, to termostat lub chłodnica np. zakurzona.
To pokrętło na chłodnicy- mam takie coś, otwiera się to przy spuszczaniu płynu z obiegu przy wymianie. Odpowietrznik.
Pozdr.
Przyszlo mi w zyciu jezdzic przynajmniej trzema roznymi Pugecikami i ze wszystkich juz po kilku km z nawiewu lecialo cieple powietrze jak dla mnie plus dotyczylo to silnikow HDi zwyklego Diesla oraz benzynowki 2 litrowej...
pozdr
M.
Witam!
Ja tez wymieniłem termostat (na szczęście kupiłem na allegro za 12PLN) i okazało się, że Peugeociki tak mają Tylko się cieszyć!!
Ja mam 106 rok 94 1.1.
Pozdrawiam!