Wskaźnik poziomu paliwa wariuje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko?? Jestem szczęśłiwym posiadaczem E30-stki i od jakiegoś czasu zaczął mi świrować wskażnik poziomu paliwa czasami działa poprawnie i tak jak należy, natomiast czasami wskazuje pełny zbiornik paliwa nawet jeśli aktualnie w baku jest tylko rezerwa paliwa(dodam że jednocześnie wtedy świeci się rezerwa paliwa i wskaźnik wskazuje full, czyli rezerwa pkazuje dobry stan natomiast wskaźnik wariuje) Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy może ktoś się orientuje??
  
 
ema! też mam e30 325i i też mam bardzo podobny problem mi natomiast pokazuje albo ok. połowy baku albo full , rezerwa mi się nie zapala. mam nadzieje że ktoś pomoże bo juz jedną pompke paliwa zajechałem. kto wie niech coś powie. pozdro!
  
 
Uszkodzony czujnik poziomu paliwa umieszczony w zbiorniku obok pompy paliwa, raczej nienaprawialny (do wymiany). Dostępny po zdjęciu kanapy i dekla. Nie ma to związku z uszkodzeniem pompy paliwa(pompa poprostu swoje odpracowała).
  
 
Widzę, że koledzy zapomnieli o (drugim) czujniku poziomu paliwa pod pupą drugiego pasażera z tyłu.
Wracając do problemu kolegi robmana, to stawiałbym na zaśniedziałe styki gniazdek do ww czujników poziomu paliwa.
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: hsurim dnia 2007-02-06 12:38:38 ]
  
 
Chcesz powiedzieć, że w e40 są dwa czujniki ???
  
 
tak jak napisal hsurim w e30 sa 2 czujniki poziomu paliwa. po zdjeciu kanapy widac przykrecone 2 dekielka. pod jednym jest czujnik z pompa(po prawej stronie) a sam czujnik. pozdro
  
 
MILAS doskonale wiem że pływak nie ma nic wspólnego z pompką ja poprostu spaliłem ją ponieważ pływak pokazywał mi max w baku i przecholowałem na rezerwie , a nie jest tak przypadkiem że pod jednym dekielkiem (z prawej strony) jest pływak poziomu a pod drugim dek. (lewa stona) jest czujnik rezerwy? jak to jest ?????
  
 
Zaśniedziałe styki?? W takim razie będę musiał to sprawdzić. Dzięki za sugestie hsurim
  
 
robman, po oczyszczeniu tych styków rozbierz (rozłóż na pół) wtyczkę (samego drugiego) czujnika, aby poprzyginać (szczypcami) styki tej wtyczki - ściśnij aby uzyskać przekrój elipsy. Dzięki temu ciasno wejdzie w gniazdo i będziesz miał lepszy styk.

WAŻNE: NIE ZAMIEŃ MIEJSCAMI "KABELKÓW" WE WTYCZCE.


[ wiadomość edytowana przez: hsurim dnia 2007-02-08 19:05:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: hsurim dnia 2007-02-08 19:07:42 ]
  
 
U mnie to samo,wyjmowałem i wskaznik z pompkami ,sprawdzalem omomierzem prąd i blaszke bybyl styk,wyciagałem czujnik rezerwy z drugiej polowy i sprawdzalem to samo wszystko dziala,podlaczalem inny wskaznik i tez zyl ale wskaznik paliwa nie wzruszony zyje swoim zyciem...wariuje tak jakby wogole nie mial polaczenia z dwoma plywakami czasem cos tam zalapywal ale nie mozna bylo znalezc jakiejs sensownej reguly. Test zegarow zrobiony i wskaznik na nim dziala jak trza.....wez i badz mądry
  
 
A czy wskaźnik paliwa źle działa przy każdej ilości benzyny ?
Jeśli tak, to looknij jeszcze na wtyczki i gniazdka przy zegarach ...
  
 
Mam jeszcze takie pytanko z tyłu zegarów wychodzą takie dwa przewody z wnętrza(czerwony i niebieski) i są wpięte w dwa styki umieszczone z tyłu czy te przewody nie wpływają czasem na wskazania poziomu paliwa bo zupełnie nie mam pojęcia do czego Ona są ale mogę przypuszczać że występowało na nich zwarcie
  
 
po rozebraniu zegarów sam mogę sobie odpowiedzieć na pytanie i nie zadawać wam głupich pytań ano nie ma On nic wspólnego ze wskaźnikiem jest to podświetlenie zegarów także na to wygląda że z zegarami wszystko good trzeba tak jak mi podpowiadał tu kolega niestety dostać się do zbiornika