Carina E - prowadzenie, jazda na wprost

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otoz moje spostrzezenie mnie troche niepokoi, samochod w zakretach jest stabilny, natomiast przy jezdzie na wprost jest niepewny, poza tym bardzo czuly na boczne podmuchy wiatru, u Was tez tak jest?
Ten typ tak ma?! Czy u mnie cos nie bangla?
/carina E 1,6 sedan/
  
 
Cytat:
2006-04-14 13:45:46, Kozmin pisze:
otoz moje spostrzezenie mnie troche niepokoi, samochod w zakretach jest stabilny, natomiast przy jezdzie na wprost jest niepewny, poza tym bardzo czuly na boczne podmuchy wiatru, u Was tez tak jest? Ten typ tak ma?! Czy u mnie cos nie bangla? /carina E 1,6 sedan/



Geometria?
  
 
Cytat:
2006-04-14 18:12:07, pin555 pisze:
Geometria?



raczej nie, bo dotad bylo ok... poza tym to sie ujawnia tylko przy wiekszych pred typu 150 i wiecej
  
 
Cytat:
2006-04-18 16:53:01, Kozmin pisze:
raczej nie, bo dotad bylo ok... poza tym to sie ujawnia tylko przy wiekszych pred typu 150 i wiecej



No, to jeszcze opony (oj, moze nosic) i amortyzatory.
Ale to znowu truizm...
Chyba, ze masz np. popekane podluznice, ale to chyba mozna wykluczyc?

edit: Ale przeciez geometria tez moze sie rozejsc. Silentblocki i sworznie sie zuzywaja.

Leszek

[ wiadomość edytowana przez: pin555 dnia 2006-04-18 19:40:23 ]
  
 
Cytat:
2006-04-18 19:37:53, pin555 pisze:
No, to jeszcze opony (oj, moze nosic) i amortyzatory. Ale to znowu truizm... Chyba, ze masz np. popekane podluznice, ale to chyba mozna wykluczyc? edit: Ale przeciez geometria tez moze sie rozejsc. Silentblocki i sworznie sie zuzywaja. Leszek [ wiadomość edytowana przez: pin555 dnia 2006-04-18 19:40:23 ]



hehe sie okaze, ale przeglad niedawno byl, zmienie opony i zobacze co wyjdzie na nast przegladzie, rozumiem ze to nie jest jedna z rzeczy z cyklu ten typ tak ma, wiec bede szukac przyczyn tego prowadzenia. czy to mozliwe ze zwyczajnie podatna jest na boczny wiatr i tyle?!
  
 
Cytat:
2006-04-18 23:46:03, Kozmin pisze:
hehe sie okaze, ale przeglad niedawno byl, zmienie opony i zobacze co wyjdzie na nast przegladzie, rozumiem ze to nie jest jedna z rzeczy z cyklu ten typ tak ma, wiec bede szukac przyczyn tego prowadzenia.



Zamien kola miejscami, moze juz to cos wyjasni?

Leszek
  
 
Cytat:
2006-04-18 23:46:03, Kozmin pisze:
[...]czy to mozliwe ze zwyczajnie podatna jest na boczny wiatr i tyle?!



Na pewno w jakimś stopniu. W końcu kawałek budy jest. Zależy jeszcze jak mocno wieje, ale nie raz zygzakowałem z wiatrem
Pozdro.
  
 
Cytat:
otoz moje spostrzezenie mnie troche niepokoi, samochod w zakretach jest stabilny, natomiast przy jezdzie na wprost jest niepewny, poza tym bardzo czuly na boczne podmuchy wiatru, u Was tez tak jest?
Ten typ tak ma?!



NIe masz co sie martwic ten typ tak ma u mnie jest to samo a z carinka jest wszystko wporzadku, w zakretach sie kleji chodz trzeba uwarzac zeby nie przesadzic , a przy duzych wiatrach to nosi jak nie wiem trzeba czesto kontrowac itp. Nawet przy duzej predkosci i powyzej 160 km jak mijam tira to czuje jak podmuch troche carinke niesie ale sie przywyczailem.
  
 
Z tymi podmuchami to rzeczywiscie racja , tez mnie kiedys wozilo z lewej na prawa jak lecialem po autostradzie i wial mocny wiatr z nad morza.
  
 
poprostu za lekkie to auto jest jakby wazyło z 2 tony to by nie nosiło przy duzym wietrze go
  
 
Ten typ tak ma
  
 
Tak jak napisał sterciu - zbyt lekkie autko.
No i dodaj do tego stan dróg ("krzywe", powyginane, czasami źle zaprojektowane - chociaż autostrad nie powinno to dotyczyć). Aaa, wpływ może mieć jeszcze stan opon. Ale i tak głównym argumentem jest masa.
  
 
masa rządzi - wsadź 5 osób, naładuj kufer, i wtedy się jeeeeedzie

pzdr
  
 
Cytat:
2006-05-31 21:15:58, zolwik22 pisze:
NIe masz co sie martwic ten typ tak ma u mnie jest to samo a z carinka jest wszystko wporzadku, w zakretach sie kleji chodz trzeba uwarzac zeby nie przesadzic ,



no wlasnie, na zakretach fajnie sie prowadzi, ale na prostej kiepsko, coz widac tak juz byc musi i bedzie