Korniki przy wlewie paliwa!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!!!!pewnie znacie problem rdzewiącego wlewu paliwa w fiordzie,chciałbym zacząć to robić i niewiem czy jest sens wymieniać całą reperaturkę czy poprostu zaszpachlować.Co sądzicie o tym!!!!!napiszcieeeeeeeeeeeee,dziekiiiiiiiiiiiiiiii
  
 
wymieniac
a najlepiej znalezc takiego z klapka i wspawac klapke
  
 
jaką klapkę masz na myśli??????
  
 
Każdy zawsze ma na myśli swój model Escorta. Do modelu MK5 włącznie nie ma klapki.

Tak więc, jako użytkownik autka, które miało szpachlowanko przy wlewie dwa lata temu twierdzę, że należy wymienić blaszkę, ale porządnie. Jednak jako użytkownik, który nie uważa swego autka, jako dożywotniego twierdzę, że należy zrobić szpachlowanko, co w tym miesiącu poczynię. Po co ładować kasę w 15 letnie autko, które i tak skończy niedługo na szrocie?

Essi to nie VWGarbus.
  
 
jeśli lubisz wracać do tego samego tematu co 4 miesiące i poprawiać ciągle to samo to polecam szpachlowanie

jeśli natomiast wolisz zrobić raz a dobrze to wymiana blachy na nową
  
 
Cytat:
2006-07-31 10:41:48, leo74 pisze:
Każdy zawsze ma na myśli swój model Escorta. Do modelu MK5 włącznie nie ma klapki. Tak więc, jako użytkownik autka, które miało szpachlowanko przy wlewie dwa lata temu twierdzę, że należy wymienić blaszkę, ale porządnie. Jednak jako użytkownik, który nie uważa swego autka, jako dożywotniego twierdzę, że należy zrobić szpachlowanko, co w tym miesiącu poczynię. Po co ładować kasę w 15 letnie autko, które i tak skończy niedługo na szrocie? Essi to nie VWGarbus.



Taaaaaaaaaa i za chwile znowu ruda i szpachlowanie i znowu ruda itd, nie lepiej zrobic raz i miec spokoj ?? przerbialem cos takiego u siebie z nadkolami, wymienialem kawalki (wycinalem rdze i wspawalem zdrowa blache) po zimie ruda wychodzila obok, w zeszlym roku wstawilem cale reperaturki i mam spokoj