Lotus w Europie (na świecie)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak, iż mam kolekcję około 140 lotusów, które zostały wystawione na sprzedaż lub ktoś je posiada albo gdzieś przemknęły..
Propozycja macie jakąś fotkę, wiecie gdzie jest albo kto go ma pokażcie. Jeden warunek MUSIECUIE BYĆ PEWNI NUMERU!
Ja ze swoje strony wstawię kilka fajnych a może w przyszłości wszystkie sztuki, które mam.

Zaczynam.

Numer 001D, obecnie w Szwecji.



Numer 12G kiedyś gdzieś wystawiony za 16 tys euro ale miał kilku właścicieli. Lokalizacja GB.


Na razie tyle.
  
 
ten LOTUS cos niekonsekwentny jest
Czemu ten NUMERO UNO niema kierunkow w blotnikach??
  
 
Szymon nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
Wstawiam foty, które mam.

Numer 14 wystawiony gdzies za 16,9 tys euro.


Numer 15 ten pierwszy ale nie wiem gdzie co i jak, jeszcze nie prowadziłem dokładnej statystyki.


Numer 16 piękne zdjęcie, bravo dla autora.



Numer 22 z około 10 tys funtów ebay.


Numer 25 gdzies u wikingów.


Numer 29 o ile dobrze pamiętam 20 tys funtów, GB.


Numer 33 gdzies w GB.


NUmer 40 ten pierwszy, czerwony w tle to replika.


Numer 55 z tym jest ciekawa historia. Kiedys mi go oferowano za 11 tys euro ale nie kupiłem. Hamulce ma od B a turbo było robione genaralnie taki przechodzony. Obecnie w Rosji.


Numer 66d gdzies na wsi francja lub niemcy.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-01 21:59:15 ]
  
 
Seantor kierunki były wedle życzenia, trafiały się nawet pod 900 z kierunkami to nie jest reguła. Kwestia błotnika tylko.

O proszę 941 z kierunkami, 18,5 tys euro uszkodzony front bumper.



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-01 21:50:42 ]
  
 
Mumer 001 jest w Norwegi a nie Szwecji.

Numer 90, lokalizacja Włochy.


091 Gdzies w prywatnych rękach.


099G


To pierwsza setka.Nie mam nic więcej, ktoś ma?
  
 
Cos tu jest nie tak

numer 012G i 099G to przynajmniej ze zdjecia te same auta
  
 
Ano te same . To jaki to numer?
Oba zdjęcia mam z 2004 roku jedno z września drugie z listopada.
Przy obu inna cena.
  
 
A 55 to przypadkiem nie replika ? Wydaje mi sie, ze widzialem juz go kiedys na ebay.co.uk wlasnie jako replike...te felgi, zwykle hamulce.
  
 
Raczej orginał ma silnik numery i takie tam.
Hamulców i felg brak. Gdzieś mam zdjęcie na felgach.
O jest.

  
 
Numer 115D wystawiony na ebay za 19 tys euro



Numer 117D, gdzieś....



Numer 119D gdzieś ...


  
 
tutaj deko mozna sie doszukac coprawda bez zdiec
Lista Lotkow
  
 
tutaj coś o 537, 892 ...
  
 
tutaj nawet 163D
Lotek

czy ktos moze mi wyjasnic co oznacza litera za numerem ??
jeden maja inne nie, literki rozne...

Najpierw myslalem ze rozroznia omege od carltona ale to jakby upadlo po kilku kolejnych zdjeciach i numerach...
  
 
litery w numerze oznaczają kraj dla którego fabryka budowała furkę:

A = Austria

B = Belgia

C = Szwajcaria

D = Niemcy

E = Hiszpania

F = Francja

G = UK

R = Włochy

S = Singapur
  
 
nie wiedziałeś? materiały o lotkach trzyma się pod poduchą jak dobry katolik biblię , budzą cię w nocy i cytujesz średnicę i skok cylindra
  
 
Człowiek uczy się całe życie
dzięki URG za wyjaśnienie
  
 
Numer 124 Niemcy z klubu



127d z Ebay



Numer 128 z GB ze strony Jamesa W.


Nunmer 145


Numer 146 wystawiony za 19,5 tys euro z klubu niemieckiego



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-04 23:08:51 ]
  
 
Lecimy dalej lista długa jesienno/zimowe wieczory paskudne...

147 Belgia


151G lokalizacja wyspy


157 klub evo z niemiec
Ten jest ładny . ale nie tak ładny jak mój!


161 chyba od wikingów


173D żółty ciekawa historia robiony silnik buda i takie tam
i wciąż więcej niż ja chce za swego obecna cena 15 tys euro ...
Żółtym stanowczo mówię NIE


174 tak poprostu ...albo 175


Akcent turecki ....chyba też tak zrobię .


185 skonczył w omedze B smutne .....


195D z strony James W


197F hm cos tu nie gra ....ma brewki .... i czarne fele ...


nie gra bo tu ten sam numer na sprzedaz, no chyba ze zdrapał farbę


No i koniec pierwszej 200 .
W polsce jest jeden z pierwszej 200 .


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-05 20:59:54 ]
  
 
Te auta są powalające na kolana, to nic, że brutalne, to nic, że nie da się tym w mieście jeździć, to nic, że chleją jak niejeden polak, to nic, że świszczą, szarpią i nie mają kompromisu
Piękne są, dobrze hamują i trzymają się drogi, mają radio co się podgłaśnia wraz ze wzrostem prędkości i fajne dwie diody, i bardzo szybko znikają ... dla mnie REWELACJA

ps. LOTEKMAN

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-05 21:50:20 ]
  
 
nr 127d z Ebay - to samo zdjęcie i nr było przy tym "przekręcie" co to niby był lotek w Sznie, tylko że go nie było

Cytat:
2008-11-05 20:57:56, PiotrS pisze:
Żółtym stanowczo mówię NIE



to oryginalny kolor opelmotorsport SolarGelbII... skąd ja to wiem?