Przepust do komory silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich.
którędy w essim z 97 -ego przeciągnąć przewód do syrenki alarmu do komory silnika.
Szukałem jakiegoś przepustu chyba ze trzy godziny i w końcu dałem sobie spokój. Założyłem alarm, ale co z tego jak tylko kierunki dają tylko znać, że jest alarm
  
 
nie dam glowy ze w mk7 tez tak jest ale w mk5 sa w nadkolach przepusty, musisz zdjac koło i plastikowe nadkole i tam znajdziesz.
  
 
Miałem wcześniej mkV, niestety jest inaczej
  
 
W mk6 można przejść tą samą drogą co wiązka od komputera.
Całkiem pomocne jest zdjęcie prawego nadkola. Inaczej to się można bawić w nieskończoność.
Do komory silnika wychodzisz otworem przy akumulatorze.
  
 
W mkVII nie ma otworu przy aku
  
 
Wiązki kabli wchodzą od strony pasażera, ale za cholerę nie wiem gdzie wychodzą w kabinie.
  
 
O kurcze, dopiero zajarzyłem, że zadałem posta nie w tym dziale. Proszę o przeniesienie posta do działu "pytania i odpowiedzi"
  
 
przeciagnij sobie przy lince od predkosciomierza... albo oworem pod aku, tam gdzie leci wiazka do kompa od silnika...
  
 
Z tego co patrzyłem, to wszystkie wiązki są od strony pasażera
  
 
Cytat:
2007-05-07 08:04:05, wlod pisze:
Z tego co patrzyłem, to wszystkie wiązki są od strony pasażera



Tam właśnie leci wiązka do komputera.
  
 
Tak myślałem, dlatego tam chciałem puścić przewód, ale nie dałem rady, jak wpuszczałem stalkę (pilota) to zawsze gdzieś wchodził na jakiś zamknięty profil. Chyba będę musiał wyjąć wygłuszenia, ale nie zabardzo mi się to podoba i nie chciałbym tego robić.
  
 
Hej,
Ja właśnie przeciągnąłem parę przewodów przy lince prędkościomierza.
Trochę z tym zabawy było.
Zdemontuj tablicę, to oszczędzisz duuużo czasu i
Aha, linkę prędkościomierza powypinaj z uchwytów w komorze silnika i przepchnij w kierunku licznika.
Pozdro
  
 
Dięki endrju, myślałem o tym i chyba tak zrobię, przerażało mie tylko odkręcanie deski
  
 
Cytat:
2007-05-07 10:48:40, endrju007 pisze:
Hej, Ja właśnie przeciągnąłem parę przewodów przy lince prędkościomierza. Trochę z tym zabawy było. Zdemontuj tablicę, to oszczędzisz duuużo czasu i Aha, linkę prędkościomierza powypinaj z uchwytów w komorze silnika i przepchnij w kierunku licznika. Pozdro


Nie trzeba demontowac linki - wystarczy otworzyc skrzynkę przekaźników i bez problemu można złapac przewody które wcześniej zostały wepchnięte przy lince prędkociomierza od strony silnika - no chyba, że się ma dłoń jak Pudzianowski to wtedy mogą byc problemy