GASNACA STARLETA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej wszystkim.Mam mały problem który pojawia sie rzadko ale istnieje. Wracając dzisiaj z nad morza po jeździe z predkością ok. 120-130 trafilem na gigantyczny korek i musiałem co chwilke po kawałeczku podjeżdzać ( wiadomo ).Podczas takich manewrów jak juz obroty spadały to spadały aż do zgaśnięcia silnika i tak chyba ze 100 razy aż mi siadł kompletnie aku (ale to już inna sprawa) dzieje sie to wlasnie podczas dłuższych tras i z kompletem osób kiedy musze moja Starletke brutalniej traktować. Podejrzewam że to ma związek z temperatura silnika ponieważ gdy wskazówka temp. wychyla sie tylko kawałeczek poza srodek skali zaczynają dziać się takie cyrki, a jak już chociaż troszke się cofnie to problem znika. Mój silnik to 1.3 2E-E.
  
 
Gdy ta temperatura sie podniesie to podczas ruszania puszcza dymek?
  
 
Cytat:
2007-08-11 21:18:49, paniol2005 pisze:
Gdy ta temperatura sie podniesie to podczas ruszania puszcza dymek?

A to tego nie wiem. Strasznie napewno nie daje bo bym w szybie zobaczył, a jak pisalem to dzieje mi się to w trasie a wtedy nie ma czasu i warunków żeby wysiadać z auta
  
 
Prawdopodobnie bimetaliczny regulator powietrza na wolnych za mocno domyka kanał i przez to silnik ma niższe obroty.Musisz wyregulować dodatkową srubka na przepustnicy i podniesc nieco obroty na jaowym lub zabrać sie za regulacje naciągu spręzyny na bimetalu.
  
 
Cytat:
2007-08-12 10:11:18, carinus pisze:
Prawdopodobnie bimetaliczny regulator powietrza na wolnych za mocno domyka kanał i przez to silnik ma niższe obroty.Musisz wyregulować dodatkową srubka na przepustnicy i podniesc nieco obroty na jaowym lub zabrać sie za regulacje naciągu spręzyny na bimetalu.


Carinus nowsze modele maja zaworISC jest sterowany 3 drutami z ECU
  
 
Cytat:
2007-08-21 23:50:42, Bigelektron pisze:
Carinus nowsze modele maja zaworISC jest sterowany 3 drutami z ECU



Nawet nie wiedziałem że wprowadzili takie zmiany.Ja jeszcze mam tę starszą wersje na bimetelu.
  
 
Cytat:
2007-08-22 15:36:11, carinus pisze:
Nawet nie wiedziałem że wprowadzili takie zmiany.Ja jeszcze mam tę starszą wersje na bimetelu.


Ja zas rok temu odkrylem ze w starszych modelach jest zawor sterowany tak jak termostat grzany ciecza element z woskiem i tlok zamykajacy.Zalezy co czesciej przyjezdza...na serwisie rzadko przyjezdzaja stare modele a i dokumentacji do nich brakuje.