Nie chce jechac

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam taki problem ze samochod nie chce mi przyspieszac ponizej 2000 obr/min dzieje sie tak na kazdym biegu tzn jesli ruszam samochod toczy sie a przy 2000 wyrywa gwaltownie do przodu i ciagnie tak samo jest np na 2 biegu jesli zwolnie i obroty spadna do np 1200 i dam gaz do dechy nic sie nie dzieje musze cierpliwie czekac az osiagne 2000obr no i wyrywa do przodu , jest to denewrujace bo jest ciezko wcisnac sie gdzies w korek lub uciec ze skrzyzowania
moj silnik to 1,8td `99r
pomierzylem cisnienia wyszlo po 25 w jednym troche wiecej wtryski tez byly sprawdzone filtry wymienione i dalej tak samo
pomocy
  
 
turbo dziura ?
  
 
hmmm no tak na 100% to nie wiem ale slysze ze co tam wlasnie zaczyna gwizdac 2000 kiedys w renault glosniej turbina mi dzialala , mozna jakos domowym sposobem sprawdzic turbo?
  
 
Przecież to normalne. Turbina nie tłoczy poniżej jakiś tam obrotów, a jak zacznie to czujesz, że żyjesz. Nie martw się tak ma być
  
 
tak raczej nie ma byc powienien to tych 2tys obrotow normalnie przyspieszac a pozniej wyrywac a nie ledwie sie toczyc do tych 2 tys obrotow to nie benzyniak!! jakos jechalem niedawno TD escortem i nie czuc bylo jakiegos takiego olsnienia w przyspieszeniu nagle tylko caly czas tak samo ciagnal od dolu (chociarz dla mnie osobiscie to on wogole nie chcial przyspieszac kto to widzial zeby na 2 biegu nie piszczaly juz opony)
  
 
W swoim TDi tez tak mam, do 2 tys to w ogole nie jedzie, od 2 tys zaczyna pompowac, a od 2,5 tys ma cisnienie robocze i już ładnie się kula
  
 
do jakich obrotow kreci sie tu turbina bo nie rozumie dlaczego obrotomierz jest w tych modelach do 7tys:]
  
 
Nie wiem, ale nie ma po co krecić tego silnika powyżej 4tys, bo to poprostu wyżej nie chce się krecić, a w dodatku nie chce jechać.
  
 
TYm się nie martw ))

[ wiadomość edytowana przez: maciobyk22 dnia 2007-07-20 23:37:29 ]
  
 
Chłopie ja jak dorwałem golfa 1,9 TDI z przebiegiem 35000km to to samo sie dzije co u Ciebie, więc nie panikuj
  
 
ja mam 312tys i chcialbym namierzyc dlaczego tak sie dzieje i usunac, taki sam objaw mialem kiedys w innym aucie w benzynie tam przyczyna byl zawieszajacy sie silnik krokowy
  
 
Cytat:
2007-07-20 23:26:31, jajacek121 pisze:
do jakich obrotow kreci sie tu turbina bo nie rozumie dlaczego obrotomierz jest w tych modelach do 7tys:]



a po co mieli by robic kilka rodzajów obrotomierzy
  
 
po to bo diesle kreci sie w innym przedziale obrotowym niz benzyna ,"blondynka wsiadzie i bedzie krecila do konca skali no przeciez jest to monzna"
  
 
Fakt, do benzyny można tłuc takie same obrotki, ale ten sam ładować do diesla to już trochę nieporozumienie...
  
 
nie ma się co dziwić bo po co by ford mial produkowac dwa rózne obrotomierze. Jeden to jest jeden i bylo taniej produkowac jeden uniwersalny do 7rmp ,niz do beny inny i do diesela inny. Licznik prędkosci tez mamy w dieselu do 220km/h i co polecisz tyle?Nie! No i tak samo jest z obrotkiem
  
 
a czy w bebzynie zamykasz licznik? obrotomierz to nie jest to samo co predkosciomierz ,pewnie chcieli oszczedzic , co nie zmienia faktu ze dalej nie chce jechac ponizej 2000obr ,
  
 
Kolego, mam ten sam problem z brakiem mocy. Przy czym u mnie zaczęło się to po awarii którą opisałem tutaj:

dymi i faluje