Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marky83 TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Kraków | 2007-07-26 09:26:49 Witam, opisze wam moje ostatnie przygody z LPG, może ktoś znajdzie w tym rozwiązanie swoich problemów. Zaznaczam że nie jestem mechanikiem a wszystko co robiłem opierało się na google i metodzie prób i błędów Ale od początku...Auto jeździło kiepsko, braki na mocy, nierówna praca, spalanie rzędu 17l/100km (krakowskie korki), nie trzymała wolnych obrotów, ogólny dramat... Pierwsza diagnoza - membrany w parowniku (70kkm na LPG), gaziarze oczywiście kwoty rzędu 150-200zł więc szukamy alternatywnego rozwiązania - allegro użytkownik waldi0987 polecam, ORYGINALNY(!!!) zestaw naprawczy Lovato za 51zł później instrukcja montażu dla laików http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja