Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2022-02-04 14:21:33 Do kolektora dolotowego od strony grodzi wchodzi wężyk gumowy i idzie prawą stroną i pod cewką łączy się z metalową rurką idącą do zaworka skrzyni korbowej.
Lubi parcieć i pękać. W przypadku falowania obrotow zazwyczaj odpowiedzialne jest odpowietrzenie skrzyni korbowej, pod cewka znajduje sie kolanko które bardzo często pęka. Kolejnym elementen to powodujacym jest przepływomierz powietrza. Odpinasz wtyczkę i odpalasz silnik, co spowoduje załączenie ECU w tryb stałej mapy awaryjnej. Jeżeli przestanie gasnąć to przepływomierz do wymiany na taki sam rocznikowo i modelowo Cewka zapłonowa ale zazwyczaj takie objawy to powoduje zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej lub kolanko/gumowy wężyk 6 cm który jest założony na ten właśnie zaworek. |