Nie patrząc na oznaczenia to jak ten drugi silnik jest od golfa (bo chyba o nim mowa) lub jeśli ma wszystkie potrzebne otwory w bloku pod łapy, to powinien pasować bez problemu, do zmiany bedzie kawałek wydechu za turbiną i chyba nic więcej, a czas to kwestia jakie warunki, sprzęt i umiejętności - to tyle jeśli chodzi o zamiane całego kpl. silnika.
Jeśli chcesz tylko dołożyć turbine to na upartego też można, musisz mieć od tego silnika:
- miskę (z otworem na odpływ oleju z turbiny)
- przewód elastyczny odpływu oleju z turbiny
- mocowanie filtra oleju z otworem na smarowanie turbiny
- ciśnieniowy przewód z tego mocowania do turbiny
- kolektory ssący i wydechowy
- pompe wtryskową lub (tego nie jestem 100%pewny) samą górę-dekiel z pnumatycznym regulatorem dawki paliwa
-blok, ten z TD ma dysze natrysku oleju na denka tłoka
Nie bardzo taki interes jest opłacalny ale jeśli są takie części pod ręką to można (wychodzi na to samo co zmienić silnik bo zostanie w sumie tylko głowica...)