[ASTRA G] - Amortyzatory

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hello
mam maly problemik w Maju 2006 wymienilem amortyzatory i sprezyny-i wszystko bylo OK do dzis.
Od jakiegos czasu bylo coraz glosniej w samochodzie -cos chuczalo ,podejrzewalem lozyska(260.000 km),ale dzis przyjzalem sie dokladnie oponä i stwierdzilem ze od wewnetrznej strony porobily sie zeby i görki-- od naciecia do naciecia powiezchnia opony jest nie röwnomiernie zjechana raz jest wiecej gumy raz mniej -takie schody.znajomy mechanik möwi ze to jest od wyrobionych amorköw ! --czy jest taka mozliwosc ,czy to prawda?

no i ile mam gwarancji na amorki ?-bo nie wieze ze to normalny objaw -bo zrobily sie faktycznie miekkie

amorki to - MONROE GAS 16766

niewiem czy to reklamowac czy nie
  
 
podstawa reklamacji jest wydruk z "trzepaków" bo inaczej nie przyjmują do reklamacji. czas reklamacji zależny od firmy. schas daje 3 lata w Polsce. monroe nie mam pojęcia ale chyba wszyscy europejscy producenci maja minimum na 2 lata. co do zjechania opon to raczej nie stawiał bym na amory. bardziej luz na przykład właśnie na łożysku przez co jest zła zbieżność. lub inny luz
  
 
alex ma racje....wydruk z szoktestera to podstawa do reklamacjii....jesli chodzi o tzw. ząbkowanie opon to wpływ na to ma: a) Niewłaściwe ciśnienie w oponach
b) Charakter jazdy kierowcy
c) Rodzaj dróg po których porusza się kierowca
d) Stan nawierzchni dróg
e) Konstrukcja zawieszenia, która znacząco zwiększa komfort i stabilność jazdy
f) Stan techniczny elementów zawieszenia
g) Obciążenie samochodu
  
 
w poniedzialek lub wtorek ide na trzepaki -ale ktöry z punktöw jest najwazniejszy !
powietrze w oponach zawsze pilnowalem,charakter jazdy jest juz od dlugego czasu normalny,drogi to przewaznie autostrady(80%),zawieszenie jest twardsze niz standart i nizsze o 30mm no i rok temu bylo zawieszenie sprawdzane na luzy ,zbieznosc itp.i bylo ok,a obciäzenie -ja glöwnie jede sam

wiec zawsze dbalem o to aby kola byly ok -omijalem dziury a o krawerznikach to te gumy nic jeszcze nie wiedzä-nie ukrywam ze to ze wzgledu na felgi i wys.opony 40mm-wiec powoli sie zastanawiam co robie zle
a ciekawe co na to trzepaki
  
 
czee...a jaka to marka i model opony??
  
 
Hi

DUNLOP SP SPORT 9000



[ wiadomość edytowana przez: CHAOSseba dnia 2008-06-15 22:31:05 ]
  
 
jednak amorki sä do dupy -ale baaaaardzo mnie dziwilo ze zrobilem na nich dopiero 35.000 km w 2 lata

przöd L-65% P -30%
tyl L-65% P -50%

a ponoc gwarancji dajä Monroe na 1 rok!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2008-06-17 20:30:57, CHAOSseba pisze:
jednak amorki sä do dupy -ale baaaaardzo mnie dziwilo ze zrobilem na nich dopiero 35.000 km w 2 lata przöd L-65% P -30% tyl L-65% P -50% a ponoc gwarancji dajä Monroe na 1 rok!!!!!!!!!!!



przeciez monroe nie jest zbyt zachwalane jesli chodzi o trwałosc i zadowolenie z uzytkowania.

a zabkowanie pojawia sie głównie gdy masz zuzyte amorki, oraz gdy zbyt duzo krecisz kierownicą gdy samochód stoi w miejscu.
  
 
Cytat:
2008-06-27 10:49:31, _Arti_ pisze:
gdy zbyt duzo krecisz kierownicą gdy samochód stoi w miejscu.



tylko to bylo na tylnej osi !

a monroe wsumie tutaj zachwalajä-jesli chodzi o stosunek cena>jakos-------ale nastepne bedä koni albo orginalne GM

ponos wina bylo zadlugich amorköw i zamiekich >niby powinny byc krötsze np:monroe reflex
  
 
czee...tam gdzie pracuje handlujemy w 90% kayabą i szczerze mowiac klienci nie skarza sie na ich jakosc...jesli chodzi o reklamacje to trafiaja sie na olejowe, na "gazowki" prawie wogle. ja osobiscie polecam KYB. w lanosie mialem kyb ktora spokojnie wytrzymała 50tys km. i nadal sprawuje sie niezle (tak mowi ciocia ktora kupila odemnie lanoska ). zainteresowanych z lublina i okolic zapraszam na gg.3552695. pozdro

[ wiadomość edytowana przez: bolgi dnia 2008-06-27 21:26:06 ]