Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CHAOSseba RegionAdmin SUBARU WRX Hawk i Ou ... Kluczbork / Duisburg | 2008-06-11 20:10:27 Hello
mam maly problemik w Maju 2006 wymienilem amortyzatory i sprezyny-i wszystko bylo OK do dzis. Od jakiegos czasu bylo coraz glosniej w samochodzie -cos chuczalo ,podejrzewalem lozyska(260.000 km),ale dzis przyjzalem sie dokladnie oponä i stwierdzilem ze od wewnetrznej strony porobily sie zeby i görki-- od naciecia do naciecia powiezchnia opony jest nie röwnomiernie zjechana raz jest wiecej gumy raz mniej -takie schody.znajomy mechanik möwi ze to jest od wyrobionych amorköw ! --czy jest taka mozliwosc ,czy to prawda? no i ile mam gwarancji na amorki ?-bo nie wieze ze to normalny objaw -bo zrobily sie faktycznie miekkie amorki to - MONROE GAS 16766 niewiem czy to reklamowac czy nie |
alex-bytom (S) RegionAdmin CORSA ,OCTAVIA TDI bytom | 2008-06-14 20:51:07 podstawa reklamacji jest wydruk z "trzepaków" bo inaczej nie przyjmują do reklamacji. czas reklamacji zależny od firmy. schas daje 3 lata w Polsce. monroe nie mam pojęcia ale chyba wszyscy europejscy producenci maja minimum na 2 lata. co do zjechania opon to raczej nie stawiał bym na amory. bardziej luz na przykład właśnie na łożysku przez co jest zła zbieżność. lub inny luz |
bolgi Forumowicz VAUXHALL VECTRA lublin | 2008-06-14 21:06:19 alex ma racje....wydruk z szoktestera to podstawa do reklamacjii....jesli chodzi o tzw. ząbkowanie opon to wpływ na to ma: a) Niewłaściwe ciśnienie w oponach
b) Charakter jazdy kierowcy c) Rodzaj dróg po których porusza się kierowca d) Stan nawierzchni dróg e) Konstrukcja zawieszenia, która znacząco zwiększa komfort i stabilność jazdy f) Stan techniczny elementów zawieszenia g) Obciążenie samochodu |
CHAOSseba RegionAdmin SUBARU WRX Hawk i Ou ... Kluczbork / Duisburg | 2008-06-14 21:42:13 w poniedzialek lub wtorek ide na trzepaki -ale ktöry z punktöw jest najwazniejszy !
powietrze w oponach zawsze pilnowalem,charakter jazdy jest juz od dlugego czasu normalny,drogi to przewaznie autostrady(80%),zawieszenie jest twardsze niz standart i nizsze o 30mm no i rok temu bylo zawieszenie sprawdzane na luzy ,zbieznosc itp.i bylo ok,a obciäzenie -ja glöwnie jede sam wiec zawsze dbalem o to aby kola byly ok -omijalem dziury a o krawerznikach to te gumy nic jeszcze nie wiedzä-nie ukrywam ze to ze wzgledu na felgi i wys.opony 40mm-wiec powoli sie zastanawiam co robie zle a ciekawe co na to trzepaki |
bolgi Forumowicz VAUXHALL VECTRA lublin | 2008-06-15 22:23:00 czee...a jaka to marka i model opony?? |
CHAOSseba RegionAdmin SUBARU WRX Hawk i Ou ... Kluczbork / Duisburg | 2008-06-15 22:30:32 Hi
DUNLOP SP SPORT 9000 [ wiadomość edytowana przez: CHAOSseba dnia 2008-06-15 22:31:05 ] |
CHAOSseba RegionAdmin SUBARU WRX Hawk i Ou ... Kluczbork / Duisburg | 2008-06-17 20:30:57 jednak amorki sä do dupy -ale baaaaardzo mnie dziwilo ze zrobilem na nich dopiero 35.000 km w 2 lata
przöd L-65% P -30% tyl L-65% P -50% a ponoc gwarancji dajä Monroe na 1 rok!!!!!!!!!!! |
CHAOSseba RegionAdmin SUBARU WRX Hawk i Ou ... Kluczbork / Duisburg | 2008-06-27 17:44:48
tylko to bylo na tylnej osi ! a monroe wsumie tutaj zachwalajä-jesli chodzi o stosunek cena>jakos-------ale nastepne bedä koni albo orginalne GM ponos wina bylo zadlugich amorköw i zamiekich >niby powinny byc krötsze np:monroe reflex |
bolgi Forumowicz VAUXHALL VECTRA lublin | 2008-06-27 21:25:12 czee...tam gdzie pracuje handlujemy w 90% kayabą i szczerze mowiac klienci nie skarza sie na ich jakosc...jesli chodzi o reklamacje to trafiaja sie na olejowe, na "gazowki" prawie wogle. ja osobiscie polecam KYB. w lanosie mialem kyb ktora spokojnie wytrzymała 50tys km. i nadal sprawuje sie niezle (tak mowi ciocia ktora kupila odemnie lanoska ). zainteresowanych z lublina i okolic zapraszam na gg.3552695. pozdro [ wiadomość edytowana przez: bolgi dnia 2008-06-27 21:26:06 ] |