Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DZWILU88 MKVI TYCHY | 2008-10-13 17:57:32 WITAM mierzyłem przed chwilą kompresje oczywiście sam ) własnej roboty manometrem i wyszło mi ze przy poodpibnanych kablach mam w każdej komoże około 9 nie dało sie dokładnie zauważyć bo zaszybko ta strzałka migała a na zapalonym silniku miałem 3 czy to prawidłowy wynik?. Pomiary wykonywałem z powodu stuków które mnie irytuja bo silnik chodzi jak diesel a nie powinno tak być i szukam przyczyny |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2008-10-13 18:15:04 Jak na tak stary samochód to kompresja jest wg. mnie ok...nowka sztuka miał cos koło 12-13...a o tym stukaniu to juz ci napisalismy w poprzednim twoim watku,ze to popychacze hydrauliczne ci klepią |
DZWILU88 MKVI TYCHY | 2008-10-13 22:12:28 a wystarczy wymiana samych popychaczy bo to w sumie niewielki koszy jakieś 150 zł za komplet nowych |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2008-10-13 22:25:39 Czym Ty mierzyłeś tę kompresję? Manometrem bez zaworka? I w życiu nie słyszałem o pomiarach na pracującym silniku. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2008-10-14 16:43:44 szok!!
ludzie.. ja rozumie ze kazy chce zaoszczedzic ale 30zl na pomiar to nie jest duzo... a jak sam cos robisz, to miej chociaz jakies podstwowe info. po pierwsze wykreca sie wszystkie swiece i odpina cewke... podlacza manometr i kreci... kazdy cylinder osobno... w zyciu nie slyszalem ze na chodzacym silniku ktos mierzyl! po drugie... 9atm na tlok.... jesli jest po rowno to polowa problemu.... ale i tak zdecydowanie za malo. 10-11 bylo by ok... przy dobrym silniku 13-14 powinno byc. |
DZWILU88 MKVI TYCHY | 2008-10-14 16:47:40 no mierzyłem osobno tylko wykręcałem po jednej świecy i wkładałem w te miejsce manometr i potem wkręcałem świece i tak dalej a kable były poodpinane , a co do pomiaru na włączonym to zrobiłem tak z ciekawości czy będą porównywalne na wszystkich komorach |