[ZAFIRA] - Zawieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM
mam zafirę A 2.2 dti i wydaje mi się że prześwit miedzy asfaltem a osłoną silnika jest zbyt niski tak na oko to 15 cm może jak bym założył inne sprężyny to by go podniosło myślałem o zawieszeniu na gwincie ale podobno robi się twardszy i jeździ jak po oranym
a co do tyłu to słyszałem że można kupić tylne amory z regulacją twardości czy to jest dobre rozwiązanie ?
a na koniec które amortyzatory są lepsze olejowe czy olejowo -gazowe
z góry wielkie dzięki
Pozdrowienia dla miłośników opla


[ wiadomość edytowana przez: GSI dnia 2009-06-09 08:11:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2009-06-09 08:47:12 ]
  
 
Cytat:
2009-06-08 17:40:41, DONALDz pisze:
WITAM mam zafirę A 2.2 dti i wydaje mi się że prześwit miedzy asfaltem a osłoną silnika jest zbyt niski tak na oko to 15 cm może jak bym założył inne sprężyny to by go podniosło myślałem o zawieszeniu na gwincie ale podobno robi się twardszy i jeździ jak po oranym a co do tyłu to słyszałem że można kupić tylne amory z regulacją twardości czy to jest dobre rozwiązanie ? a na koniec które amortyzatory są lepsze olejowe czy olejowo -gazowe z góry wielkie dzięki Pozdrowienia dla miłośników opla [ wiadomość edytowana przez: GSI dnia 2009-06-09 08:11:12 ] [ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2009-06-09 08:47:12 ]



1. możliwe że gumy mcpersonów te w dzwonach przeszły za wiele, u mnie w vectrze jak je wymieniłem to auto skoczyło do góry tak ok. 1 - 2 cm, sprawdz jeszcze czy nie masz pękniętych sprężyn, przy mcpersonach bo lubią pękać.
2. zawieszenie na gwincie o ile nie chcesz obniżać auta a z tego co widzę nie chcesz nie jest dobrym rozwiązaniem jak się chce mieć wygodne auto
3. amortyzatory gazowo - olejowe są najlepsze, jak się przesiadłem z olejowych na gazowe to auto się bardzo zmieniło pod względem prowadzenie, zrobiło się bardziej stabilne.