Chłodzenie od 140kmh

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie drodzy,

czy ktoś się spotkał z problemem wzrostu temperatury silnika od 130-140kmh. Miałem taki problem gdy ciekła mi pompa i traciła cisnienie i płyn, ale wymienilem rozrząd jakies 4tyś temu i problem wycieku wyeliminowany nowymi uszczelkami. Teraz jechalem na autobahnie i gdy trzymalem sie do 140 bylo ok, a powyżej rosła temp odpowiednio dochodząc do 5mm od czerwonej kreski. Przyznaje przed jazda dolalem ok 100ml borygo do zbiornika wyrównawczego. Czy wymienić płyn, sprawdzić termostat, przemyć od tyłu chłodnice? czy można zrobić cos jeszcze? sprawdziłem w trasie gdy temp była za wysoko ze wąż gruby od chłodnicy jest miekki a wentylator po zatrzymaniu raz się załaczał a raz nie.
Ktos miał problem? proszę o podpowiedzi. Dodam ze mam carine E 2.0 GLi 3SFE + gaz.
  
 
Przemyj chłodnicę (i skraplacz jak masz klimę), a jak to nie pomoże, to wymień chłodnicę. Na nową.
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2009-06-15 23:17:49 ]