for Forumowicz WLKP | Witam, który wąż zasila nagrzewnicę, ten przy pasku rozrządu, czy ten który łączy się z rurą przy bloku.
Druga sprawa, to jakie są węże przy tych króćcach, bo standardowo mają 14 o ile się nie mylę w środku, a króćce ok 20. Standardowe tak mocno naciągnięte, czy specjalne zwężające się za króćcami do tych 14?
Trzecia sprawa to wpięcie reduktora. Spotykałem się z wpięciem zasilania reduktora w zasilanie od nagrzewnicy i powrotem z reduktora w powrót od nagrzewnicy. Bywały też instalacje, gdzie reduktor był wpięty zupełnie za nagrzewnicą. Przy pierwszym sposobie podobno możliwe jest to, że któryś z elementów w obiegu może zostać ominięty lub nie działać na 100 % swojej sprawności.
[ wiadomość edytowana przez: for dnia 2010-01-23 23:57:13 ]
[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2010-01-25 16:30:51 ] |