Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maaxxx16 Przemyśl | 2010-04-30 12:50:23 Żadne wałki nie były demontowane, po
prostu zwykła wymiana samej uszczelki pod pokrywą silnika. Przewody wysokiego napięcia zostały zmienione i dalej nic, obroty falują, rzężenie nadal pozostało. Aha, to rzężenie występuje tak do 3 tyś. obrotów na każdym biegu, a później powyżej 3 tyś już go nie słychać. |
maaxxx16 Przemyśl | 2010-04-30 17:04:56 .....jeszcze ma taki objaw na zimno, że na ssaniu również faluje od 2000 do 2500 obrotów. Może to jakieś lewe powietrze?
Pomóżcie proszę!!! |
far77 Accord Warszawa | 2010-04-30 17:38:58 Powiem tak,oddałes auto sprawne do naprawy a odebrałes niesprawne,w tym momencie to problem mechanika który zmieniał uszczelke aby naprawił,nic samo sie nie dzieje. |
maaxxx16 Przemyśl | 2010-05-01 21:35:57 To że mechanik jest odpowiedzialny za stan mojego auta to ja wiem, ale potrzebuję sprawny samochód, a z tego co widzę to mechanik też metodą prób i błędów wymienia co mu przyjdzie do głowy. Dzisiaj całą dobę był odłączony akumulator, ale nic to nie pomogło, także czekam do wtorku do kolejnej wizyty u znachora. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2010-05-02 02:11:21
Tylko po co ? Wystarczy z 10 min odpiąć i wszystko jest zresetowane Ponawiam swoje pytanie: który wężyk od podciśnienia jest uwalony ?? Pozdro. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-05-04 22:48:16
O w morde a ja myslalem ze na 3 zdrowaski wystarczy A wlot do gardzieli zatykales lapa? |
maaxxx16 Przemyśl | 2010-05-07 17:40:26 Witam ponownie wszystkich forumowiczów........dalej borykam się z problemem, dodatkowo wysiadł mi ABS, tzn. pomimo wyłączenia zapłonu pompa abs-u cały czas pracowała. Zlokalizowałem nowego mechanika- problem abs-u rozwiązany, okazało się że do przekaźnika dostała się woda i wystarczyło go osuszyć. Odnośnie falujących obrotów, sprawdził wszystkie wężyki, jeden wymienił, (zatykał ręką gardziel, ale silnik nie gasł) nadal wyraźnie słychać podsysane powietrze jakby z dołu silnika za kolektorem. Umówił mnie na dalszy termin bo to grubsza ponoć robota. Pozdrawiam |
far77 Accord Warszawa | 2010-05-07 18:43:16 Jest taki grubszy przewód podcisnieniowy łaczący kolektor ssacy z czujnikiem wolnych obrotów od dołu przepustnicy,w czujnik wchodzą 3 weze,2 wodne a pośrodku podcisnieniowy-sprwadz go. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-05-07 22:57:32
No to trzeba teraz znalezc ktoredy siorpie to falszywe powietrze. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-05-07 22:58:02 ] |
maaxxx16 Przemyśl | 2010-05-12 14:11:07 Witam wszystkich. Usterka zdiagnozowana i usunięta.
Far77 miał rację, sparciał wąż pod kolektorem i puszczał powietrze. Ale nie tak od razu to zdiagnozowano, czwarty już z kolei mechanik, który próbował coś stwierdzić powiedział, że wszystkie przewody są szczelne. Bez mojej wiedzy próbował ustawianiem zapłonu zatuszować falujące obroty, przez co dodatkowo rozregulował zapłon, ale gość który zrobił mi ABS rzeczowo wziął się za robotę i od razu znalazł co tam syczy, no a później to już poprawiał to co inni skopali,tj. ustawiał zapłon. Ale co by nie mówić jest już zrobione i chwała mu za to. To już będzie rozpoczęty czwarty tydzień, jak "mechanicy" "szukali" dziurawego węża. Pozdrawiam i dziękuję za porady i mam nadzieję, że ten wątek mamy już zamknięty. |