Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
iners escort MK6/volvo FH12 goleniów | 2010-07-24 15:58:57 Witam, po wymianie silnika zapiałem wszystko jak sie należy, silnik zapalił za pierwszym kopem ale leciutko sie pali kontrolka ładowania i nie ładuje.juz zwariowałem co to może być na małym kabelku do altka jest ok 8 V. wiec wzbudzenie jest dodam że przed wymina było wszystko ok.może regulator? gdzie on jest? |
michno45 (M) V-ce Prezes Zarządu FEFK ford focus MK2 EL Manufaktura | 2010-07-24 16:23:46 kiedys mialem to samo tylko wina byla za malo napietego paska klin. ----------------- FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA byl Escort MKVII 1,4 byl Focus MKI 1,8 tddi jest Focus MKII 1,6pb Dystrybutor Gadżetów |
iners escort MK6/volvo FH12 goleniów | 2010-07-25 15:36:33 Co do klem to odpinałem tylko minus i tak samo podłączałem.plusa nie ruszałem.przy rozruchu miałem dobrze zapięta kleme. a wymiana diod jest możliwa? |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-07-25 16:32:55 jest.
sprawdz najpierw kable alternatora . |
iners escort MK6/volvo FH12 goleniów | 2010-07-25 16:59:06 Jeśli chodzi o styki to wszytko przeczyszczone, może ktoś dysponuje poglądowym schematem przebiegu instalacji od alternatora.możliwe że cos oberwałem jak wkładałem motor. |