Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2010-10-02 08:42:26 Ogólnie jest to bardzo prosta operacja, więc nie ma co pytać tylko wziąć klucze i działać. Żeby wymienić kierunek musisz odkręcić lampę. Jak to zrobisz to wszystko masz jak na dłoni. Jak sobie nie poradzisz to daj znać i zrobię jakieś fotki.
Co do kontrolki ręcznego to stawiałbym na brak styku przy zbiorniczku wyrównawczym lub spaloną żarówkę. Kable przy dźwigni możesz łatwo wyeliminować odkręcając na zapalonym silniku zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. Jeśli się zapali kontrolka to szukaj przy dźwigni. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-10-02 13:53:38 zobacz na allegro jak wygląda lampa, a może coś Ci pomoże. W MK5 są też pod zderzakiem...ale może koledzy z MK4 coś podpowiedzą... |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2010-10-04 07:01:27 Ale czego Ty nie możesz wykręcić, lampy czy kierunku? To co masz na drugim zdjęciu po prawej stronie trzyma Ci kierunek. |
kwh24 Gliwice | 2010-10-08 18:19:56 no właśnie tej śruby... co trzyma kierunek będę próbował w ten weekend jeszcze raz. |