Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
profil-usunięty Sympatyk FEFK | 2009-08-28 01:15:10 Z tymi fantami które planujesz będzie dobrze wyglądał Nic tylko czekać na paczkę |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-08-28 08:02:47 No auto teraz wygląda inaczej i jest w dużo lepszym stanie popatrz na PJ... |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-08-28 21:31:59 |
Kacper85 Ford Escort 1.6 16V Zabrze | 2009-08-28 22:20:48 identycznie mi podłużnica zaczynala gnić - ale jednak troszke mniej tego było - tzn mniejsza dziura wyszła hehe. druga zdrowa - widocznie jakiś stały punkt programu w pracach blacharskich
powodzenia w dalszych modyfikacjach |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-08-30 20:36:34 |
profil-usunięty Sympatyk FEFK | 2009-08-30 21:24:26 Dobra robota , kolejny Ess przywrócony dożycia oby służył jak najlepiej |
MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2009-08-30 21:40:37 Szacunek, za robotę a jak reszta budy? błotniki, wlew? nie gnije? |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2009-08-30 22:05:18 a cos Ty tak dziwnie te progi powycinal?? |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-08-31 07:40:35 Jak to dziwnie? Przecież wymienia się element aż po zdrowe miejsce. W przypadku progów nie ma sensu ciąć aż do słupków, bo to niepotrzebnie tylko osłabi konstrukcje. To tak samo jakby mieć wygnity wlew paliwa a spawać całą ćwiartkę. No ale różni różnie robią, każdy ma swoje metody...
co do błotników to rant prawego z tyłu trochę ,,chyciło,, ale tam i tak reperaturka jest zrobiona... [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-08-31 07:44:26 ] |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2009-08-31 11:20:38 chodzi mi raczej o to ze pozostawiles kawalek progu pomiedzy wycieciem a laczeniem z progiem wewnetrznym, a widac ze na laczeniu gnije jak cholera... zreszta tam gnije kazdy |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2009-08-31 12:38:30 zeng ma racje. tak wymienione progi to strata czasu. jak robic to na tip top.. |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-09-01 08:51:42
w próg wewnętrzny też były robione wstawki, przecież nie ma tak, że wycieliśmy próg i tylko go zamkneliśmy. Poszukam zdjęć z porobionymi wstawkami. Zenq - to prawda, że wewnętrzny gnije, ale z lewej strony tylko przy końcu przy błotniku tylnim wewnętrzny falc był przygnity - co innego druga strona, tam było więcej wstawek ze względu, że to strona pobocza jezdni. Poza tym między podłogą a progiem wewnętrznym od środka wsadzone były wstawki które wzmocniły próg za który podnosi się auto, dzięki temu ten próg ma 3 warstwy: stary zdrowy, dokładnie przeszlifowany + rant z nowego progu + rant wstawki przychodzącej od wewnątrz samochodu między podłogą a profilem do którego wkładany jest na zatrzaski plastikowy próg wewnętrzny. |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-09-05 10:42:47 Tutaj już próg przygotowany pod zamknięcie z porobionymi wstawkami falcu oraz rantu progu za który podnosi się auto, zamknięty już próg tworzyć będą 3 warstwy: stary ale jary, zdrowy rant progu wewnętrznego + rant wstawek wzmocnień progu wewnętrznego + rant nowego progu, który zostanie załozony i zamknięty...
porobione wstawki i konserwacja: ...próg już zamknięty, z drugiej strony prace wyglądały identycznie.... |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-09-07 17:54:48 Witam. Ponownie. Remont już zakończony ( o zdjęcia końcowego efektu z dołu postaram się jak będzie podnośnik wolny ). Zakupiłem parę gratów na styling nadwozia, część z nich jest już założona....
oto ich lista: -maska z bad'em od MK5 -klapa zrobiona na gładko z usuniętymi oznaczeniami, spryskiwaczem, wycieraczką i wytłoczeniem na tablicę rejestracyjną -dokładka przedniego zderzaka z pakietu zendera od mk5 -grill od MK5 ( znaczek właśnie usuwam ) -zegary rs2000 z białymi wskazówkami oraz jasnym podświetleniem ( nie pytać czemu nie czerwone wsk ) [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-09-07 17:55:24 ] |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-09-07 18:06:55 Oto klapa:
na lawecie... na aucie... a, że głupio ( szkaradnie itp ) wygląda jak jest przód -40, a tył seria ( co widać na zdjęciach ) to cza było tył zglebić... tak wygląda tył na seryjnych sprężynach w między czasie doszedł nowy ,,wygar,, mugen przelot 60mm z końcówą 95mm i silencerem na 45mm. Zamiast kata została wstawiona strumienica rurowa łuskowa , zamiast środkowego też struminica, obydwie fi45mm... Teraz zdjęcia... komentujcie... tu przód i tył na glebie -40: tutaj front mk5, badlook, dokładka zendera jeszcze bez grilla z usuniętym znaczkiem... tutaj widać tłumik końcowy i klapę robioną na gładko... a tutaj zdjęcia frontu z boku... zapomniałem dodać, że mam również progi rs MK5 jednak ich montaż nastąpi wraz z lakierowaniem innych elementów karoserii... [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-09-07 19:29:32 ] [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-09-07 19:35:45 ] |