[MKVI] Swap 1.4 na 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z racji że to mój pierwszy post najpierw chciałbym się przywitać , zatem :

Witam Wszystkich

Jestem posiadaczem essiego MKVI kombi z 92r. silnik 1.4 . Z racji na to że mało żwawy ten silnik i paliwo żerny , jutro stanę się posiadaczem escorta po stłuczce z tego samego roku ale 1.8 w gazie.
Planuje przełożyć silnik wraz z instalacją LPG i stąd moje pytanie do Was , na co zwrócić uwagę przy przekładce silnika i czy będzie pasował bez problemowo ??

Pozdrawiam
  
 
Więc poczytaj najpierw regulamin forum dowiesz się że witamy się w innym dziale a pytania o tuning czy swapy są w innym dziale a trzeba użyć wyszukiwarki i wszystko znajdziesz jak nie to wtedy dopiero zakładasz wątek z pytaniem ,a teraz mimo wszystko witam Cię na pokładzie
  
 
Przejrzałem szukajke i nic nie znalazłem konkretnego ale spoko przejrzę jeszcze raz

Wiem wiem że jest inny dział do witania to akurat doczytałem
Tu było czysto kulturalnie jako pierwszy post

Żeby nie zaśmiecać to już tyle
  
 
92r. to raczej MKV

Ma pasować Plug&Play
Co do gazu to ja bym odłączył sam (ostrożnie), a na założenie pojechał do gazownika (nowe przewody itp.).
Przekładasz silnik wraz ze skrzynią i osprzętem, wiązka silnika, komputer.... chyba wszystko ;]
Do zrobienia w jeden dzień w warunkach warsztatowych
  
 
dzięki za odpowiedź

Pojadę jutro oblukać , tego ``dawce`` to zobaczę czy jest wart tej roboty

a z końca 92 to chyba MKVI
  
 
Witamy. Jak masz dawcę to przekładasz wszystko z jednego do drugiego od chłodnicy po wiązkę i skrzynkę bezpieczników. Ponumeruj sobie czujniki tak żebyś później wiedział która kostka z wiązki do którego czujnika.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach