Kopci toyota corolla verso d4d 2002

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy i mam problem z toyota zaczela kopcic i duzo palic czego m,am szukac?Prosze o pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2010-12-25 23:43:46 ]
  
 
Poszukaj najpierw jaki to model Toyoty, rocznik i napisz
  
 
corolla verso d4d 2002 rok
  
 
Cytat:
2010-12-23 10:30:03, tygrys-1972-72 pisze:
corolla verso d4d 2002 rok


EGR wyczyscic.
  
 
dzieki bigelektron zastanawiam sie tylko czy w domowych warunkach dam rade sam to zrobic.Jest to skomplikowane czy tak srednio?Prosze o odpowiedz i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-12-23 20:36:31, tygrys-1972-72 pisze:
dzieki bigelektron zastanawiam sie tylko czy w domowych warunkach dam rade sam to zrobic.Jest to skomplikowane czy tak srednio?Prosze o odpowiedz i pozdrawiam


Nie no w domu tego nie rob
Trzeba odszukac zawor EGR jest od str skrzyni biegow przykrecony do glowicy na 3 srubach klucz 12 -2 nakretki jedna sruba z dolu.Odlaczasz wezyki wodne,wyciagasz na stol-tylko nie wigilijny
Mozesz miec albo zawor sterowany podcisnieniem z taka charakterystyczna grucha,lub elektryczny z silnikiem krokowym.
W zal jaki jest to roznie sie go czysci,wiec najpierw sprawdz jaki masz typ.
  
 
Znalazłem go jest elektryczny poprosił bym o instrukcje jesli mozesz bo nigdy tego nie robilem inne zeczy owszem pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-12-24 09:39:13, tygrys-1972-72 pisze:
Znalazłem go jest elektryczny poprosił bym o instrukcje jesli mozesz bo nigdy tego nie robilem inne zeczy owszem pozdrawiam


No to wracajac do stolu ...odkrecasz silnik od korpusu polewajac nafta aby nie poukrecac tych 3 srubek.Teraz trzeba maxymalnie duzo sadzy wyskrobac na sucho,a reszte umyc w nafcie lub wd40,ale to nie wystarczy.Trzeba sobie dorobic kawalek gumy na patyku wkrecic go we wkretarke i wetknac w miejsce gdzie na grzybek zaworu naciska silnik krokowy-taka miseczka blaszana...trzeba dociskac i krecic w prawo i lewo i otwierac zawor i zamykac ,aby rozruszac prowadnice i dotrzec grzybek do przylgni gniazda.Pozniej poskladac, zdjac kleme na 5 minut i odpalic silnik,troche zaklekocze na oparach nafty ,ale sie nie stresuj.
Pojezdzic zagrzac silnik i przegonic na wysokich obrotach dochodzac do maxymalnych ale nie dluzej niz 5 sek i nie z gorki bo przekrecisz motor...Az przestanie kopcic jak lokomotywa i wypluje sadze z wydechu.
  
 
Dziekuje BIGELEKTRON zaraz po swietach wezme sie za to inie bede robil tego na wigilijnym stole.Zycze pogodnych i spokojnych swiat. Jak zrobie to sie odezwe
  
 
Witam Bigelektron wyczysciłem egr i toyota moze troszke przestała kopcic ale nie do konca i ma jeszcze taki objaw jak dodawanie sobie obrotów na ciepłym i zimnym silniku przy dodawaniu gazu z miejsca widac troche dymu i jak sie przeredukuje i da po gazie zeby wyprzedzić to jest doza poswiata za mna.Zaczynam myslec ze to moze byc lanie wtyskiwacza poprosze o jakąś podpowiedż bo nie wiem co z nią robić
  
 
Cytat:
2010-12-29 19:37:00, tygrys-1972-72 pisze:
Witam Bigelektron wyczysciłem egr i toyota moze troszke przestała kopcic ale nie do konca i ma jeszcze taki objaw jak dodawanie sobie obrotów na ciepłym i zimnym silniku przy dodawaniu gazu z miejsca widac troche dymu i jak sie przeredukuje i da po gazie zeby wyprzedzić to jest doza poswiata za mna.Zaczynam myslec ze to moze byc lanie wtyskiwacza poprosze o jakąś podpowiedż bo nie wiem co z nią robić


A docierales wiertarka grzyba do gniazda??
Po czyszczeniu trzeba pelnym butem pogalopowac zeby oczyscic wydech z sadzy,az przestanie kopcic,a przez 10-15 km bedzie kopcic jak lokomotywa to normalne.
Jak krecisz ogrzewaniem to bedzie zwiakszac obroty to tez normalne.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-12-30 00:08:51 ]
  
 
pogoniłem ale nie az tyle a gniazdo docierałem ok poprawie ten błąd ale własnie dziś kolo we mnie wjechał i trzeba poklepać a potenm pogonie dzieki
  
 
Cytat:
2010-12-30 19:53:03, tygrys-1972-72 pisze:
pogoniłem ale nie az tyle a gniazdo docierałem ok poprawie ten błąd ale własnie dziś kolo we mnie wjechał i trzeba poklepać a potenm pogonie dzieki


No tzn ze pogonic wystarczy...jakbys pogonil wystarczajaco ,to by nikt nie zdazyl w Ciebie wjechac.
  
 
Wjechał na postoju pogoniłem i nic nie dało na wysokich obrotach nie kopci tylko jak dodaje gazu przy ruszaniu albo jak redukuje zeby wyprzedzić więc to nie to prosze o następne podpowiedzi Big
  
 
Cytat:
2010-12-31 16:44:34, tygrys-1972-72 pisze:
Wjechał na postoju pogoniłem i nic nie dało na wysokich obrotach nie kopci tylko jak dodaje gazu przy ruszaniu albo jak redukuje zeby wyprzedzić więc to nie to prosze o następne podpowiedzi Big


Trzeba by sie z testerem przejechac jakie masz cisnienie na turbinie podczas przyspieszania na 3 biegu przy 2000 obr,a przeplywomierz czysciles ?Jakie sa korekcje na wtryskach po nocy i na cieplym silniku.Moze faktycznie cos z wtryskami ,chociaz objaw jak przy dalej blokujacym sie EGRze.A nie masz gdzies luznej opaski na dolocie-niema sladow oleju na polaczeniach rur z wezami?A jak polozysz gaz w podlodze przy 1500 na 3 biegu ,to od jakich obrotow czuc ze zaczyna jechac??
  
 
przeplywomierza nie czyscilem a ciagnie tak gdzies od 1800 ale najpierw ja muli a potem zaczyna sie bujac
  
 
Cytat:
2011-01-01 15:18:19, tygrys-1972-72 pisze:
przeplywomierza nie czyscilem a ciagnie tak gdzies od 1800 ale najpierw ja muli a potem zaczyna sie bujac


No to wyczysc najlepiej carbocleanerem-oporniki pomiarowe maja byc czyste koloru szarego,a banka czuj temperatury przezroczysta.
  
 
No to zaskoczyłeś mnie a gdzie to zalezc a ta b anka czujnika to gdzies na głowicy?Z góry dziękuje zaczyna to być denerwujące.
  
 
Cytat:
2011-01-02 12:25:38, tygrys-1972-72 pisze:
No to zaskoczyłeś mnie a gdzie to zalezc a ta b anka czujnika to gdzies na głowicy?Z góry dziękuje zaczyna to być denerwujące.


Wszystko jest w przeplywomierzu w tej samej obudowie jak mu sie przyjrzysz-banka z boku i druty pomiarowe w kanale powietrznym.
  
 
dzieki jutro rozbieram i zobacze bo naprawde jest to do bani az wstyd jezdzic