Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2011-02-10 16:17:08 Ktoś miał do czynienia z obydwoma? Pozbyłem się Tico a żona się uparła, że nubirą jeździć nie będzie.
Nissanów na rynku bardzo mało w porównaniu z Clio więc i znaleźć będzie ciężko, tzn. są, prosto z Niemiec, 90% z przebiegiem do 100 000 km. Clio od cholery, zarówno silnikowo jak i pod względem wyposażenia. Będę wdzięczny za opinie kogoś kto spotkał się z ww modelami. Pyrek też możesz dorzucić swoje informacje, bo znasz micrę a może i inni skorzystają. Boguś, coś o Renault Clio możesz powiedzieć? A może jeszcze coś innego 5 drzwiowego? Z góry dzięki za podpowiedzi. |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2011-02-10 21:29:31 A może Matiz/spark? - w sam raz dla kobiety
Pozdr. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2011-02-10 22:05:13
taa...coś na temat micry też mogę rzec ..bo już ponad 2 lata z japońcami też działamy ale.. Wybrałbym clio z uwagi na: 1. ewent. koszty dalszego serwisowania +ceny &dostępność części(zamienników, oryginałów ) 2. "pojemność wnętrza" 3. bezpieczeństwo 4. tak jak piszesz ..mnogość ofert Jeśli już benzyna silnik 1,2 ..1,4 Powodzenia |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2011-02-11 08:31:58
K11...???? |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-11 13:17:52 100-150 tys.km. bezawaryjnie pokona każdy japończyk z tamtych lat. Koszty i to najczęściej kosmiczne w porównaniu do europejskich aut zaczynają się po przekroczeniu w/w przebiegu. |
Esperynek Klubowy Weteran Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2011-02-11 13:44:08 Pyrek, faktycznie fail, przepraszam....pomerdało mi się,bo myślałem,ze tamta była K10, no ale nic...jeszcze wiele się muszę uczyć. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2011-02-11 14:42:50
A jakież to kosmiczne koszty zaczynają się w takiej micrze? |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-11 15:33:39 A no różne... np.padnie skrzynia biegów, albo przekładnia kierownicza. Japończyki z lat 90-tych były wyliczone na kilka lat bezawaryjności i przebiegi około 150 tys.km. W większości przypadków to wystarczało bowiem właściciel zmieniał auto na nowsze (oczywiście japońskie, bowiem był z niego niezmiernie zadowolony), a stare szło na złom... lub co gorsza przyjeżdżało do PL. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2011-02-11 22:10:48
Piter, ile Ty masz lat? Normalnie jakbym słuchał swojego teścia, rocznik czterdziesty któryś tam. Niemieckie* - solidne, japońskie - jednorazówki. Specjalnie napisałem przed chwilą do nowego właściciela mojej avki - 262 tkm nahulane, wakacje we Włoszech, nie ma to tamto. Poza eksploatacją wymieniane elementy zawieszenia (za mojej kadencji były seryjne), pompa wody, rotor pompy oleum i uszczelnki do tego wszystkiego. Jednorazówka jak nic. * co z tego, że klepane w Hiszpanii czy innych Czechach |
taboon Gdynia | 2011-02-12 00:15:08
A VW jest szwajne wóz... dawno temu nieaktualne od wczoraj. Tak jak z super Merc, najpierw bezczka potem 124 i na tym koniec.... potem już niestety coraz gorzej. Mały OT --> wg opinii serwisów fiat wziął się za siebie i do ery punto III zaczął wypuszczać bezrdzewne samochody. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-12 14:57:53
Gwoli ścisłości to francuską złomguną jeżdżę. A prawda jest taka jak napisałem. Oczywiście jeden przejeździ 300 tys.km., a drugiemu zacznie się sypać przy 150 tys.km. Moja złomguna z przebiegiem 250 tys.km. powinna już wogóle nie działać, a ona jakoś działa bez problemów. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2011-02-13 11:23:45 Kijem Wisły nie zawrócisz, czyli kobieta wybrała micrę. Czy to dobry wybór to oczywiście wyjdzie w praniu. Teraz "tylko" znaleźć coś działającego... |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-13 12:01:42
Uświadom ją, że to ona będzie: - tankowała - jeździła na myjnie - jeździła do warsztatu - jeździła zmieniać opony/koła itp.itd. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2011-02-14 15:11:16 I to mnie przeraża, bo teraz będę miał wszystko x2. Chyba że zastosuję terapię wstrząsową i w razie ewentualnego telefonu "stoję na mieście i nie jadę" powiem, że może skorzystać z assistance
A najlepsze, że nubirą też robię małe przebiegi i to głównie w trasie. Czekam tylko do marca, żeby przesiąść się z komunikacji na Burgmana. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2011-03-04 17:52:25 Kupiony, zarejestrowany, ubezpieczony.
Francuzka K11, 1.0 benzyna. Wybajrzona na maksa, czyli ma kierownicę i koła. A poważnie to ma klimę, wspomaganie elektryczne szyby z przodu i dwie poduszki. W polskich wersjach wspomaganie w tamtych latach było ciężkie do dostania... Puknięta była z przodu więc wymieniono reflektor i zderzak. Jak będę miał chwilę to wrzucę foto. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-03-04 19:07:54 K11 w wersjach na PL miała takie wyposażenie jak kaszlak. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2011-03-06 20:53:21
Ekhm, zarówno wspomaganie, jak i klima były "w tamtych latach łatwe do dostania" - tylko nikt nie chciał dawać, a trzeba było płacić. Bezawaryjności życzę! |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2011-03-07 08:33:43 Się źle wyraziłem. Znaleźć "Polaka" z klimą i wspomaganiem graniczy z cudem. Golas to był golas. Kierownica, drzwi, koła i fotele, plus gratis ogrzewanie tylnej szyby |