Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2011-03-07 21:41:04 Cześć, mam problem z silnikiem C30NE, przepywomierz z szerokim wejściem.
Auto gaśnie natychmiast po odpaleniu, wczesniej w trakcie jazdy zupełnie losowo traciło moc. Pomagało "przegazowanie" silnika. Jestem przekonany, że to przepływomierz. Jeśli po odpaleniu ręcznie uchylę klapkę silnik pracuje normalnie. Czy jest jakaś możliwość podziałania przy przepływomierzu? Mam dwa ale na obydwu zachowuje się tak samo no i jeśli mnie pamięć nie myli drugi też był uszkodzony. Kombinowałem z tarczką, przekręciłem ją o dwa ząbki w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Pomogło o tyle, że nie gaśnie od razu tylko po jakimś czasie nie mniej nadal nie da się jeździć. Nie mam LPG [ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2011-03-09 09:07:21 ] |
Jaroslav Pełnoprawny Klubowicz Opel LUBLIN | 2011-03-31 05:35:40 Bartek, moje doświadczenia z przepływką są takie:
Silnik ma problemy z wolnymi obrotami, podmieniam moją, rzeźbioną kiedyś przez gaziarzy na 100% dobrą - to samo. Kręcę moją, pomaga na chwile, a potem znowu. Robię remont silnika, nowe kable, kopułka i palec, odpalam, chodzi jak marzenie, przestawiam przepływkę o 1 ząbęk - wolne obroty idealnie. Pojeździłem trochę, znowu nie trzyma wolnych obrotów, regulacja przepływki nic nie daję, na 99% problem w zasilaniu silnika w paliwo - u mnie regulator ciśnienia paliwa. Spytaj SENATORA na Lob albo na OpelOmegaForum.pl, on ma o tym pojęcie. |